-40-

6 3 0
                                    

"Değerli anlarımız yakında unutulmaz anılara dönüşecek~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Değerli anlarımız yakında unutulmaz anılara dönüşecek~"

Güneş doğdu ve balkonun ızgaralarında kuşlar cıvıldadı. Minho penceredeki perdelerin arasından güneş ışığının yüzüne ulaştığını hissettiğinde gözlerini kırpıştırırken yarı karanlık odada soğuk hava dolaşıyordu. Gözlerini yavaşça açtığında uyuyan bir güzelle karşılaştı.

Jisung'un gözleri nazikçe kapalıyken tombul yanakları üzerinde küçük bir ben vardı. Güzel kirpikleri elmacık kemiğine zarif bir şekilde düşüyordu. Jisung, Minho'nun uyandıktan hemen sonra başa çıkamayacağı kadar sevimliydi. Dün gece olanları bilerek yeterince uyuyamadı. Yanakları kızarırken dudaklarında bir gülümseme oluştu. Jisung'a baktığı tatlı an, kapının çalınmasıyla kesintiye uğradı. Bir ses duyunca paniğe kapıldı.

"Sungie?" Jisung'un babasının sesini tanıdı. Ne diyeceğini bilmiyordu bu yüzden genç olanı uyandırmayı denedi.

"Hannie." genç olan inleyip Minho'nun göğsüne sokulurken uyuyan çocuğun yanaklarına hafifçe vurarak fısıldadı. Minho onu uyandırdığı için kendini kötü biri gibi hissetti ama şu anda hayatı risk altındaydı. Tekrar denedi ama hiçbir faydası olmadı. Jisung uyanma konusunda her zamanki gibi inatçıydı. Minho'nun elinde kalan tek seçenek Jisung'u öpmekti ve o da bunu yaptı. Jisung'u göğsünden uzaklaştırdı ve dudaklarını öptü. Hâlâ uykuda olan genç kaşlarını çattı ama Minho'nun dudaklarının dokunuşunu hatırlayarak karşılık verdi. Jisung sonunda gözlerini açıp dalgın bir şekilde büyük olana gülümsedi. Kapı sesini duyduğunda Jisung gözlerini genişletti.

Işık hızıyla Minho'yu takip ederek oturdu ve sırtında bir acı hissettiğinde yaptıklarından anında pişman oldu. Babasının kapıda olduğunu anlayınca bir fısıltı bile kaçmasını istemeden elini Minho'nun ağzına koydu.

"E-evet baba?"

"Okul vakti geldi. Bugün de gitmiyor musun? Gitmelisin ama zorlama yok, gitmek istersen bana haber ver."

"B-ben bugünü de pas geçeceğim. Yarından itibaren gitmeye devam edeceğim."

"Peki! Aera ve ben gidiyoruz. Bir şeye ihtiyacın olursa bizi ara olur mu?" dedi babası ve giderek uzaklaşan ayak sesleri duyuldu.

"Ah...bu arada Minho'ya benden selam söyle." hem Jisung'un hem de Minho'nun gözlerini korkuyla genişledi. Jisung elini Minho'dan çekip yüzüne koydu.

"N-nasıl biliyor?" Minho, ayak sesleri artık duyulmadığında sordu.

"Mahvoldum. Mahvoldum. Mahvoldum." Jisung tekrarladı. "Unuttum, o gök gürültüsünden."

"Ş-şaka yapıyorsun değil mi?" Minho gergin bir kahkaha attı. Daha sonra, adamın elinde bir yıldırım işareti gördüğünü hatırladı. Minho, gök gürültüsü işaretlerine sahip insanların uzaktaki fısıltıları bile duyabildiğini fark etti. O da elleriyle yüzünü kapattı. "H-Hannie, her şeyi duydu mu-"

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin