-41-

5 2 0
                                    

"Sadece sana sahip olamaz mıyım?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sadece sana sahip olamaz mıyım?"

"Sadece bana mı öyle geliyor yoksa insanlar bir haftadan fazla bir süredir ilişki içinde oldukları erkek arkadaşlarını ilk randevularına mı götürüyorlar?"

"Sadece Min çok deneyimsiz."

"Doğru." Chan elindeki siyah çayı yudumlarken konuştu. Üç çocukluk arkadaşı da Minho'nun evindeydi ve finaller için kıçlarını yırtarak çalışıyorlardı.

"Hadi ama her şey ışık hızında oldu. Onu dışarı çıkaramadım ve bu yüzden," diye durakladı. "Kayıplar yaşanmadan önce, benim onu ​​hiçbir yere götüremeyeceğim yıllar boyunca bağrına basacağı bir randevuya çıkmasını istiyorum."

Minho'nun önündeki çift sustu. Her ikisinin de bu sözlerden etkilendiğini, özellikle de kavga etmeyi sevdiği ama ondan çok hoşlandığı kızın etkilendiğini görebiliyordu.

"Min, bunu düşündün mü? İki ya da üç kez değil, binlerce kez düşündünüz mü? Lee Amca'nın dediği gibi, bir şeyler ters giderse bu senin hayatına mal olur."

"Eğer Chan hyung ölecekse ve hayatının sadece üç yılından vazgeçerek onu kurtarabilecek tek kişi sensen, sen de aynısını yapmaz mısın?" acı bir gülümsemeyle sordu. Kız alt dudağını ısırdı ve ona bakmakta olan Chan'a baktı. Minho'ya döndü.

"Sana bir şey olursa seni öldürürüm."

"Tabi ki." Minho kıkırdayarak arkadaşlarını da güldürdü.

"Cidden ama birisi senin hikâyenin dramatik bir romanını yazmalı."

"Bu onuru yapın."

"Planlıyorum."

"Kitap yazarı Kwan Iseul'u okumak için sabırsızlanıyorum."

"Ah bu arada onu nereye götüreceğini planladın mı?" Chan sordu.

"Kabaca planlandım ama o buna bayılacak. En azından onun neyi sevip neyi sevmediğini birazcık biliyorum, bu yüzden sorun olmayacak."

"İyi şanslar Minho."

------

"Bu seçenek ince bir buzun üzerindeymiş gibi hissettiriyor."

"Babası tek çarenin bu olduğunu söyledi."

"Peki ya işaretini sildikten sonra?"

"Yarım lanetimin hyung tarafından bozulacağını söyledi. O zaman kanımızın bağlanacağı söyleniyor. Yani işaretim oluşmaya başladığında Minho hyung bunu durduracak. Ah, inanmak istemediğim çok fazla eski söz ve söylenti var." Jisung sızlandı.

"Kimse bunu yapmazdı, özellikle de bu nesil." Felix içini çekti. Jeongin ve Felix, Jisung'un üniversitede olmaması nedeniyle onu ziyarete gittiler, endişelendiler.

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin