"Artık hayatıma girdiğine göre, seni karşılamalı mıyım yoksa gitmeni mi istemeliyim?"
"Jisung kapıyı aç! Han Jisu-" sözlerini bitirmeden, Aera yeteneğiyle kardeşinin odasına girdi. Kardeşini kocaman, mavi bir battaniyenin altında gördü.
"Odamı işgal etmeyi keser misin?" Jisung yumuşak bir sesle sordu.
"Ah, krallığınızı işgal ettiğim için gerçekten üzgünüm prensim ama kalk ve benimle hemen konuş!" kız kardeşinin sesindeki öfke ve endişe karışımını hissedebiliyordu. Bir önceki olaydan dolayı hala acı içinde, yüzünü buruşturarak yavaşça ayağa kalktı.
"Sorun ne?" bunu duyan ablası, Jisung'un önüne geçti ve yanaklarını avuçladı. Şaşırdı ama sonra rahatladı.
"Bana karşı dürüst olacak mısın?"
"Hayır. Önce bir duyayım."
"Velet. Tamam, söyle bana neler oluyor?"
"Neden bahsediyorsun?"
"Jisung, Bayan Shin, dün çamaşır sepetinde giydiğin kanlı bir gömlek buldu. Tanrıya şükür onu babamdan saklamaya karar verdi ve onun yerine bana söyledi ama neden kıyafetlerinde kan vardı?"
Jisung kendisine bu sorulduğunda hareket edemedi, çok büyük bir hata yaptı. Aylardan beri bu olayı kimseye söylemedi. Aera'nın bakışları onu delip geçerken, o geriliyordu. Bir cevap ararken yutkundu.
"Cevap vermesem olur-"
"Hayır!"
"Ciddi bir şey değil, bunu unutalım tamam mı?"
"HAYIR!"
"Noona lütfen..."
"Hayır ve o suratı yapma! Bu iş ciddi Jisung. Kan, bizim dünyamızda kanın çok ciddi bir şey olduğunu anlıyorsun. İnsanlar o kadar güçlü ki kendilerini kolayca iyileştirebiliyor ve dahası kendilerini koruyabiliyorlar. Ve sen, bu dünyanın en güçlüsü olan sen. Öyleyse neden kan? Neden birinin sana zarar vermesine izin verdin? Ne-"
"Güçlü değilim!" Jisung tersledi. "Ben zayıfım noona. En güçlülerden biri olduğumu söyledin ama bak kendimi koruyamadım. Benimle sadece konuşan biri bile beni incitti!"
"Konuşan kişi mi? Kim?" çok ciddi bir tonda sordu.
"Hiç kimse."
"Söyle bana!"
"Lee Minho."
"N-neden onunlaydın? Neden bunca yıldır şimdi?" ablasının daha önce hiç olmadığı kadar şok içinde olduğunu gören Jisung, derin bir iç çekti.
"O benim kıdemlim ve basketbol takımımızın kaptan yardımcısı. Daha fazlasını duymak ister misin? Liseden beri yan yanayız. O gün antrenmanı kaçırdım ve adam benimle dalga geçti. Bu konuda benimle konuşmak istediğini söyledi, kabul ettim ama dalga geçtiği ortaya çıktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Moonglade // MinSung
Fanfiction"Ne olursa olsun, kaybolmana izin vermeyeceğim, beni yalnız bırakmana izin vermeyeceğim... Seninle kalmam için ne kadar sürerse sürsün evrene karşı çıkacağım." "Sen kim olduğunu sanıyorsun ha?" "Umutsuzca kendisinin okyanusuna yansıdığını görmek is...