"Kaderin bizden istediği gibi davranmaktansa, ölmeyi tercih ederim."
***
"Hannie, merhaba!" bir ses Jisung'u ürküttü.
"N-ne? Neden?" Minho sınıfının penceresinden başını dışarı çıkarttığında Okyanus çocuk bağırdı. Jisung, Minho'nun karşısındaki sınıfa doğru yürüyordu.
"Seni korkuttum mu?" Minho kıkırdayarak sordu. Jisung kızarmış yüzünü saklamak için uzağa baktı.
"H-hayır?"
"Elbette." Minho hâlâ gülerken söyledi. Jisung geri dönmek için ayrılacakken, Minho ona tekrar seslendi.
"Ne?"
"Sabahın üçü."
"Bunu dün de söyledin hyung. Dalga geçme hyung." Dedi ve gitti. Minho kafasını pencereye geri yasladı ve diğerinin ayrılmasını izledi.
***
Yemek zamanında aynı grup yemekhanede oturuyordu. Jisung, üç kıdemlisine, özellikle Minho'ya uyum sağlamaya çalışıyordu. Minho sık sık karşısına çıkıp onu şaşırtıyor ama aynı zamanda etkiliyordu. Minho sayesinde o kadar bitikti ki, tüm zaman boyunca kolyeyi elinde tutarak cebinde saklıyordu.
"Jisung hyung, sanırım bugün seninle yürüyemeyeceğim. Seungmin hyung ve ben daha fazla antrenman yapacağız."
"Ah, sorun değil. Tek başıma gide-"
"Onu geri götüreceğim." Bunu duyan Iseul yemeğiyle boğulurken diğerleri sessizliğe büründü. Chan kıkırdayarak Iseul'un sırtını ovaladı ve ona su verdi.
"G-gerek yok. Yapabi-"
"Israr ediyorum." Minho'nun sözleri Jisung'a iç çektirdi. Vazgeçti ve başka bir şey söylemedi. Herkes kafeteryadan çıkmaya hazırlanırken mola bitmişti. Biri seslendi.
"Minho!" Bunu duyunca hepsi durdu. Minho arkasını döndüğünde sınıfından bir adamın ona doğru yürüdüğünü gördü.
"Ah, merhaba."
"Tahmin et ne oldu?"
"Ha?"
"Bu yıl kış festivalinin organizatörü olarak seçildin."
"N-ne?!"
"İşte bildirim." adam üniversite müdürünün mektubunu Minho'ya verdi.
"Hey, kış şenliğini düzenleyenler ikinci sınıflar değil mi?"
"Evet ama profesörlerin onlar için planladığı şeylerle meşgul olacaklar. İkinci sınıfların sana yardım edeceğini söylediler ama onlara liderlik edecek olan sensin. İlk sınıflar da yeniler o yüzden hepsi senin adını önerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Moonglade // MinSung
Fanfiction"Ne olursa olsun, kaybolmana izin vermeyeceğim, beni yalnız bırakmana izin vermeyeceğim... Seninle kalmam için ne kadar sürerse sürsün evrene karşı çıkacağım." "Sen kim olduğunu sanıyorsun ha?" "Umutsuzca kendisinin okyanusuna yansıdığını görmek is...