-24-

12 2 0
                                    

" Delice sana doğru çekiliyorum~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Delice sana doğru çekiliyorum~"

***

Jisung, Minho'nun selamına sadece başını salladı ve bir şey söylemesine fırsat vermeden sınıfına koştu. Minho içini çekti. O gün yine kendini iyi hissetmiyordu... O gece yine çok çalışmaktan bunalmıştı. O gece Jisung'a âşık olduğunu anlayıp kabul etmişti.

"Ne oldu?" Chan sordu.

Minho içi çekti ve başını salladı. Etkinlik yönetimi için Minho'yu yanına almak üzere orada olan çocuğu gördüler. Minho kendini oraya gitmeye ve çalışmaya zorladı.

"Etkinlik için çok az gün var bu yüzden sıkı çalışmaya devam edin tamam mı?" Profesör, bazı ikinci sınıflara sordu ve Minho diğer iki son sınıf öğrencisiyle birlikte başını salladı. Öğleden sonraydı, hepsi oyun alanında çalışıyor ve etkinlik hakkında plan yapıyordu. Minho şimdiden başının ağırlaştığını hissediyordu. Dik durmak için başını salladı.

"Minho hyung... bütçe listesi ne olacak?"

"Dün profesöre verdim."

"O değil. Stant ve gösteri bütçesi olan farklı." Çocuğun bunu söylediğini duyan Minho gözlerini kapattı ve derin bir iç çekti.

"Şimdi yapacağım. Birkaç dakika bekle-"

"Minho!" sınıf arkadaşlarından biri ona seslendi. Minho oyun alanının karşısındaki çocuğa doğru yürüdü.

"Evet?"

"Edebiyat ödevi mi?"

"Chan hyung'la birlikte. Ona sor, o sana verecektir."

"Minho sana burada ihtiyacımız var!" kış etkinliği hazırlıklarını denetleyen bir profesör tarafından tekrar çağrıldı.

"Chan hyung'a sor tamam mı?" çocuk başını salladı ve Minho geri dönüp orta yaşlı adama doğru koştu.

"Evet efendim?"

"Etkinlikte sergilemek için sanat eserlerine ihtiyacımız var. Bu konuda iyi olan birini tanıyor musun?"

"İkinci sınıftan Hwang Hyunjin ve...Chan hyung da çizim yapıyor- Oh Bang Chan."

"Onlara bazı eserlerinin sergilenmesini isteyip istemediklerini soracak mısınız?"

"Onlara sormayı deneyeceğim."

"Ah, teşekkürler ve yeni bütçe listesini tamamladıktan sonra onu personel odasına götür."

"Tabi ki. " Profesör uzaklaşırken Minho eğildi. Oradaki banklardan birine oturup bir liste yapmaya başladı. Matematik ve hesaplamalarda iyiydi ama yorgun beyni nedeniyle bazı hesaplamalarda kötü zamanlar geçiriyordu. İşinde o kadar kararlıydı ki öğle yemeğini atladığını fark etmedi.

***

"Minho hyung nerede?"

"Etkinlik." Chan, Seungmin'in sorusunu yanıtladı. Minho dışında hepsi öğle arasındaydı.

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin