-20-

10 2 0
                                    

"Cehennemde boğulsam bile beni kovalayacak mısın?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Cehennemde boğulsam bile beni kovalayacak mısın?"

***

"Hey, yavaş yürü."

"Eğer tempoya ayak uyduramıyorsan geri dön."

"Neden bu kadar kabasın Hannie?"

"Bana bir kez daha öyle seslen, bak ne oluyor."

"O zaman- HANNİE!"

"TANRI AŞKINA, NORMAL BİR ŞEKİLDE YÜRÜYEBİLİR MİYİZ?" Jisung dönüp büyüğüne bakarak sordu. Jisung'un sinirlenmesini izlerken yüzünde aynı yumuşak gülümseme vardı. Hoşuna gitti... Eh, sarışın kızdığında çok tatlı görünüyordu.

"Evet elbette." Minho cevap verdi ve tekrar yürümeye başladılar. Jisung'un evine ve tanıdık bir kafeye doğru olan dönüşten gidiyorlardı. "Gitmek ister-"

"Hiçbir şey bekleme." Minho, Jisung'un sözlerini duyunca iç geçirdi.

"Oraya gitmeyi seviyorsun, değil mi? Demek istediğim, seni o kafede pek çok kez gördüm. Hımm, cheesecake seviyorsun, değil mi?"

"Beni takip etme."

"Etmiyorum. Seni daha önce orada gördüm. Ayrıca... benim yüzümden mi oraya gitmek istemiyorsun? Benimle diye mi?"

Jisung bu soru sorulduğunda iç çekti. Çocuk sorgulanmaktan gerçekten nefret ediyordu. "Sinir bozucusun."

"Bunu zaten birinden çok duydum."

"Kimden?"

"Iseul." Dedi Minho. Jisung yutkundu. Kendisine bir şeyler olduğunu hissetti, Minho Iseul'dan bahsettiğinde hep böyle oluyordu.

"Sorun ne?" Minho diğerinden herhangi bir tepki alamayınca sordu. Sessizce Jisung'un evine doğru yürüdüler. Kapıya vardıklarında;

"Sabahın üçü." Dedi Minho.

"Saçmalama." Jisung sırtı hâlâ Minho'ya dönükken söyledi.

"Bu saati hatırla."

Jisung hiç vakit kaybetmedi ve kapıdan içeri girdi. Odasına vardığıp pencereden baktığında diğerinin gittiğini gördü. Jisung bir kez daha iç çekerek yatağına çöktü.

"Ne zaman Iseul noona'dan bahsetse kalbime ne oluyor? Bu ondan duymak isteyeceğim en son şey gibi. Neden..." ne söylediğini fark etti. Kendi sözlerine inanmayarak nefesi kesildi. Minho'nun Iseul'dan bahsetmesinden nefret ediyordu, kızdan nefret ettiğinden değil... ama neden?

Jisung yemeğini yiyip yatağa gittiğinde gece yaklaşıyordu. Bir noktada zihni düşüncelerle doluydu ve umutsuzca cevap bulmaya çalışıyordu.

"Saat üçte ne var? Dün gelmedi... yani beklediğimden değil ama... kahretsin Lee Minho!" dedi kolyeyi elinde tutarak. "Bundan nefret etmiyorum... ama neden o yanımdayken onu takıp tutmak zorundayım? Sebebi ne?"

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin