Tanıtım

20K 1.4K 351
                                    

(Egemanya nın yapmış olduğu ve sosyal medyadaki oylamada birinci seçilen İmrozlu tanıtım videosu için 👆🏻)

***

«⸻Από την Ίμβρος⸻»

«⸻Από την Ίμβρος⸻»

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Bir ada ve ortada duran iki kişi.

İsyancı ve işgalci.

Burası, ikimizden birine fazla.

İkimizden biri, bir diğerine başka.

İkimizden birbirine hiçbir şey olmaz.

Kapkara olmuş istikbalimi, içinde ela hareler yanan gözlerinde görüyorum. Gözlerinde tertiplenen intiharlar görüyorum.

Şimdi düşman, tam karşımda.

Ben bugünü ölsem unutmam.

1 Eylül 2039,

Kimine göre Gökçeada,
kimine göre İmroz.

***

Önce göç sonra güç savaşları... Bir yanda milisler, bir yanda Türk çeteciler... 2039'un Ağustos ayında Türkiye bir yol ayrımının eşiğinde. Doğusu ayrı batısı ayrı yangın yerine dönen ülkede, elinde körükle gezenler de var, omzunda tüfekle dövüşenler de. Birileri boynuna urgan geçiriyor, birileri steteskop...

Gökçe, ikinci tarafta. Gökçe, vaziyete alışamayanlardan. Gökçe, direnenlerden. Soyadına kadar taşıdığı adaya iki yıldır ayak basmaması da bundan. Gökçe, Adana'da, Antep'te, Hatay'da. Her kavganın ortasında, her yangının içinde.

Oysa o yangın tam da şimdi, pembe hülyalar yaşayan o adaya sıçramak üzere.

İlk kıvılcım ateşlendi bile.

Meryem Ana göğe yükseldi ve savaş çanları çoktan çaldı.

Yunan ordusunda apoletliler peşi sıra hizalandı.

Tepedeki habis bir ağızdan korkunç bir infaz emri döküldü.

Yüzbaşı Aris böyle olsun istememişti.

Postalları karaya değdiği anda kendini, yüzüne nefretle bakan isyancı bir Türk kızının labirentlerinde buldu.

Birbirlerini hemen çekip orada vursalar, belki bir şansları olurdu.

Başka türlüsü güçtü.

Gökçe Adalı'nın karşısında İmrozlu olmak güçtü.

***

Temmuzda yayında...

***

Uzun soluklu ve heyecan dozu yüksek bir yolculuğa hep beraber çıkıyoruz. Bu yolda destekleriniz benim can suyum 🫶🏼 Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyeniz :)

İmrozluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin