1. Bölüm: İsyancı ve İşgalci

36.8K 1.8K 3K
                                    

***

Selamlar, dost meclisi :)

İki yıl aradan sonra yine, yeni ve yeniden turuncu sitede buluştuk. Ben sizi çok özledim! Önümüzde birlikte yürüyeceğimiz uzun bir yol var; Yeni hikaye, yeni karakterler, yeni bir macera... Hepsini bol bol konuşacağız. Ancak başlamadan önce ilk bölüme dair birkaç noktaya peşinen değinmem gerek;

BÖLÜM NOTLARI  

(OKUMADAN BAŞLAMAYINIZ.)

. Öncelikle, kurguda betimlenen Türkiye için tüm okurlarımdan özür dilerim. Temennim, tüm bunlar distopik bir evrenle sınırlı kalsın.

. Geçelim bölüm notlarına; İlk bölüm, yaklaşık 70 kitap sayfası dolaylarında. Diğer bölümlerin uzunluğu böyle olmayacak. İçeriği daha kısa tutup, sonraki bölümleri daha kısa periyotlarla yayınlamak istiyorum.

. "İmrozlu", ileri tarihli bir kurgu olduğu için 2039 yılının koşullarını, dünü ve bugünüyle bu noktaya nasıl gelindiğini anlatarak kurgunun iskeletini oluşturmam gerekliydi. Uzunluğun ve kısmen detaylı anlatımların sebebi bu. Diğer bölümlerde bunu yaşamayacağız.

. Hikaye ekseriyetle ilahi bakış açısıyla kaleme alınacak ama yer yer karakterlerin kendi kalemlerinden yazdıklarını da okuyacağız.

-ÖNEMLİ UYARI- 

🔞⚠️ İMROZLU, bir ENEMIES TO LOVERS kurgusudur ve kurgunun dili 18+ olup kesinlikle YETİŞKİN OKURLARA hitap etmektedir. Bölümlerde zaman zaman şiddet ve ölüm tasvirleri, zaman zamansa, (31. bölümden itibaren) SMUT sahneler ve cinsel içerikli anlatımlar olacaktır. Kurgu, 18 YAŞ ALTININ OKUMASI İÇİN UYGUN DEĞİLDİR. 🔞⚠️

***

VE SON OLARAK...

. İlk bölümde yaratılan evren bazı okurlara ağır gelecektir. Anksiyeteler tetiklenebilir, boğuluyor gibi hissedebilirsiniz ancak hikayenin odağı ilerleyen bölümlerde bu şekilde seyretmeyecek. "İmrozlu" distopik bir evrendeki zorlu bir aşkı merkez alan, dramın kara mizahla harmanlandığı bir kurgu... 1. bölümden sonra olaylar ve karakterler oturdukça bu konuda hemfikir olacağımıza eminim.

Şimdi, yeter ki sıkı tutunun ve 2039'daki yerinizi alın!

Keyifli okumalar! :)

***

KİTAPTA KONU EDİLEN HER ŞEY TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. ANLATILANLARIN GERÇEK KİŞİ, KURUM VE OLAYLARLA HİÇBİR İLGİSİ YOKTUR.

***

«⸻Από την Ίμβρος⸻»

İki karşı kıyının, kökleri birbirine dolanan beyaz bir flamayı iki ayrı renge böldüğü yerde, tüm saflar hizalandı.

Kırmızı ve mavi.

Bir ada ve ortada duran iki kişi.

İsyancı ve işgalci.

Gökçe, birinci taraftaydı. Saniyeler sonra karşısında duracağı apoletli adam ise ikinci tarafta.

İmrozluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin