10. Bölüm/1: Galip ve mağlup

10.1K 1.2K 1.2K
                                    

***

★ EMEĞE SAYGI DUYDUĞUNUZU GÖSTERMEK İÇİN LÜTFEN OY VERİN 

***

YAZAR NOTU:

 Hayatımın şu son bir haftası benim için koca bir 'iyi ki'den ibaretti. Bu zorlu süreçte yanımda olan, desteğini esirgemeyen, sesimi duyurmak için çırpınan o kadar çok insan vardı ki, bu bana yürüdüğüm yolun ne kadar doğru olduğunu bir kez daha hatırlattı. İyi ki varsınız, iyi ki yollarımız kesişmiş, iyi ki yazmışım, iyi ki okumuşsunuz. Hepinizi çok seviyorum!

***

BÖLÜM NOTU:

10. bölümümüz art arda yayımlayacağım iki parttan oluşacak. Diğer partı da birazdan paylaşacağım. Ancak özellikle ikinci partta işlenen konu sebebiyle fazla sahne ve hızlı bir olay döngüsü olacak. Bu açıdan kurgu biraz karmaşık gelebilir. Okumadan önce dilerseniz 8. bölümdeki Aris-Rita konuşmasını tekrar gözden geçirebilir, sahneyi 10. bölüme referans olarak alabilirsiniz. İkinci partın sonunda herkesin aklında soru işaretleri kalacağını da biliyorum. Ama merak etmeyin, 11. bölümde biraz geçmişe giderek hepsini çözeceğiz.

***

İTHAF:

İthaflar runbeifong'a... (: Kırmızı Anahtar evreniyle tanıdığım en, en, en 'iyi ki'lerimden biri kendisi... İyi varsın Runbik. Her zaman yanımda olduğun ve desteğini hissettirdiğin için sonsuz teşekkürler. ❤ Sensiz buralar hiç çekilmezdi!

***

TEBRİK:

İmrozlu edit yarışmasında muhteşem işler çıkaran dört arkadaşımızı da tebrik ederim. Oylamanın kazananı ise Egemanya oldu. Samothrákili Níki kolyesi goes to Ege! Dikkat et Gökçe kıskanmasın. (:

***

«⸻Από την Ίμβρος⸻»

***

Yoğunlaşmış su buharıyla yüklü gökyüzündeki bulut kümelerinden kopan küçük bir damla, yerçekiminin etkisiyle düşmeye başladı. Etrafını saran milyonlarca damlacığın arasından ustalıkla sıyrılarak, griliklerin içinden masmavi denizlere doğru düştü, düştü ve düştü. Düşüş tamamlandığında, küçük bir "pıt!" sesi duyuldu. Damla, konduğu yerde zerrelere bölünüp dağılırken bir teknenin güvertesinde, düşmanın koynuna girmiş, mışıl mışıl uyuyan bir kadın, yanağında hafif bir ıslaklık hissetti. Gözkapaklarını yavaşça araladığında ise artık dağılmış olan tek şey, binlerce fitten düşen minik bir damla değil; deniz seviyesinde atan ürkek bir kalpti...

◃ ◂ ◅ Σαμοθράκη▻ ▸ ▹

15 Eylül 2039 - Semadirek

Gökçe, elmacık kemiğinin üzerinde hissettiği ıslaklıkla kaşlarını hafifçe çattı. Birden içi ürperse de, bedenini akuatik bir kokuyla saran sıcaklığı saç diplerinden ayak parmaklarına dek her zerresinde duyumsuyordu. Uykulu gözlerini ağır ağır araladığında, yüzüne düşen damla çenesine doğru süzülmeye başladı.

İmrozluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin