Bonten Mikey. Beyaz saçlı hali, takıntılı piskopatlik her bok olacak bu kitap papa ya benzemeyecek papa komikti bu kitap ortalığı sikecek.Takemichi nin geçmişinde ne olduğunu siz okudukca öğreneceksiniz.
Çocuklar Takemichi anne diyecek garip gelirse söyleyin düzeltirim papa olarak değiştiririm. İyi okumalar.
________________________________________________________________________
_________________Takemichi derin bir nefes aldı. Çok yorulmuştu. Gerildi ve havanın soğukluğuna baktı. Amerika çok soğuk bir ülkeydi.
"Anne! Sana bir hediyem var!"
Kaichirou ve Maichirou koşarak içeri girdiler. Takemichi onların bu enerjik hallerini sadece gülümseyerek izliyordu.
"Sessiz olun kardeşiniz uyanacak."
"Tamam papa özür dileriz. Sadece sana bir hediyemiz vardı."
Takemichi 6 yaşındaki oğullarına gülerek baktı. Maichirou arkasında tuttuğu papatya tacını çıkardı ve gülümsedi. Takemichi eğildi ve Maichirou nun tacı kafasına takmasına izin verdi.
"Bu çok güzel-"
İçeriden ağlama sesi gelince Takemichi derin bir iç çekti. Elindeki çarşafları bıraktı ve koşarak içeri girdi. Tenka nın odasına girip kızını kucağına aldı. Tenka ağlarken Takemichi onu uyutmak için ninni söylüyordu. Tenka zaten bir süre sonra uyuya kalmıştı.
Takemichi kızını yeniden beşiğe koydu ve uyuyan kızını izledi bir süre. Maichirou ve Kaichirou da annesini izliyorlardı kapının arkasından.
Takemichi kızını izlemeyi bir süre sonra kesmiş ve mutfağın yolunu tutmuştu. Akşam yemeği yapmalıydı.
Mutfağa girdiğinde Kaichirou sandalyeye Maichirou da bango nun üzerine oturmuştu.
"Anne ne yemeği yapacaksın?"
"Donburi yapacağım."
Maichirou ve Kaichirou sevinçle birbirlerine baktılar. Takemichi onların bu haline gülümsedi. Telefonundan hesabına giriş yaptı ve bankada kalan para miktarına baktı.
9876 dolar vardı. Bu evde dört kişi yaşıyordu ve 2 tanesi 6 yaşında çocuktu diğeri ise 2 yaşındaydı. Ek olarak Tenka huysuz olduğu günler dışında çok fazla hareket eder ve üstünü kirletirdi.
Bu gün şans onlardan yana olmalıydı ki Tenka nın huysuz olduğu güne denk gelmişlerdi. Tenka huysuz olduğu günler sadece uyurdu. Yemek için uyandırıldığında bile sinirlenip ağlayabilirdi.
Takemichi kestiği soğanları ve kestiği tavukları tavaya attı ve az bir yağ ile onları orda hazırlamaya başladı. 3 tane çukur tabaklardan çıkardı ve içine pirinç doldurdu. Başka bir tavaya uç tane yumurta kırdı ve yumurtalar pişince o tavanın altını kapattı.
Tavuk ile soğanların olduğu tencereye tavuk suyunu ilave edip üç dakika daha pişirdi sonra ise mantarını, soya sosunu, tuzunu ve az bir şey şeker ilave etti.
Hazır olduğunda tavanın altını kapattı ve eşit olmasına dikkat ederek pirinç tabaklarına tavuklardan koymaya başladı. En sonunda da onların üstüne bir yumurta koyup işini bitirdi.
Maichirou bangonun üzerinden indi ve eline bir tane kasa alarak masaya koydu. Takemichi de diğer iki kaseyi masaya koydu ve sandalyesine oturdu.
"Anne okul işi ne olacak? 7 yaşına girmemize az kaldı. İngilizce ve Japoncayı biliyoruz ama buranın çocukları biraz..."
"Aptallar."
Maichirou sakinlikle söylemişti. İkizi Kaichirou nun aksine daha dobra bir karakteri vardı. Çok kolay sinirleniyordu. Kendine ve ailesine yapılan haksızlıktan nefret ederdi. Kaichirou ise bazen çok sessi olabiliyordu. Ne kadar sessiz olsada kardeşlerine yapılan bir yanlışa tahamülü yoktu. Sinirlendiği zaman yaşına göre korkunç olabiliyordu.
"Öyle demesene Mai!"
"Yanlış mıyım Kai? Söylesene! O gerizekalılar sırf görünüşümüz onlardan farklı diye aksanımız onlardan farklı diye bize yaptıkları muamele çok can sıkıcı! O aptallardan daha zekiyiz! 2 dil biliyoruz hem yazma hemde konuşma olarak japon alfabesini biliyoruz 3 nü de! Tamam bir tanesinde biraz kötü olabiliriz ama her türlü yaşınıza göre cok iyi kalıyoruz! O aptallar o kadar ezikki kendilerini bir şey sanıyorlar!"
Maichirou resmen sinirle tıslamıştı. Uzun zamandan beri akrağanları tarafından zorbalığa uğruyorlardı ve bu cidden artık sinir bozucuydu.
"Mai tamam halledeceğim."
Takemichi derin bir iç çekmişti bunu söylerken. Maichirou ise sadece kafasını salladı ve yemeğine geri döndü.Bazen işler çok can sıkıcı olabiliyordu değil mi?
••••••••
Kaichirou
Maichirou
Ve Tenka ama gözleri siyah olarak duşenebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.