49. Bölüm

460 55 77
                                    


Manjirou yataktan fırladı ve Emma ya sarıldı. Emma şoktan kaskatı kesildi ama sonra kendini toparlayıp kollarını Manjirou nun boynuna doladı.

Manjirou, Emma dan ayrılınca koşarak banyoya gitti ve yüzüne baktı.

15 yaşına geri dönmüştü...

Yüzüne hiç olmadık bir gülümseme yerleştirdi.

Artık bir şansı vardı.

"Dedem çekil!"

Sanzu içeri öyle bir girmişti ki. Manjirou nun kolundan tuttu ve Manjirou yu boş bir odaya fırlatıp kendisi de odaya geçti. Kapıyı kilitledi ve Manjirou ya nefretle baktı. Ağzındaki maskeyi çıkarıp konuşmaya başladı.

"Geçmişe dönmüşüz! Tamam şimdi şöyle yapıyoruz sen Hanagaki den uzak durup ne bok yersen yiyorsun bende senin hayatından siktir olup gidiyorum!"

"Takemichy benim."

"Artık olmayacak."

Manjirou, Sanzu nun üzerine yürüdü. Gözleri gelecekteki hali kadar karanlık olmasa da karanlıktı.

"Sanzu seni gebertmem saniyemi almaz. Takemichy e bir şey söylersen seni yaşatmam."

"Göreceğiz!"

Sanzu hızla odadan çıktı. Manjirou ise elini göğsüne koydu ve gülümsedi. Cidden bir şansı vardı. Takemichi ye harika bir hayat yaşatabilirdi.

(Siz: Bilmiyorum bokta çıkabilir aaaa)

Manjirou hızla odasına girdi ve toman formasını giydi. Bu formayı o kadar özlemişti ki. Tarih e bir kere daha baktığında vallaha ilen olan çete kavgasının bu gün olduğunu gördü.

Bu kavgada Baji ye bıçak saplanacakken Takemichi bıçağın önüne geçip kendini siper ediyordu ve göğüsüne bıçak darbesini alıyordu. Takemichi nin kılına zarar gerilmesine izin vermeyecekti Manjirou.

Beyaz şarkılarını beline sardı ve pantolonunu altına geçirdi. Ceketini de üstüne geçirdi. Emma ya son kez sarılıp evden çıktı. Draken kapının önünde bekliyordu.

"Geç kaldık Mikey."

"Bir şey olmaz Ken- chin. Hadi gidelim."

Draken elindeki doroyaki yi Manjirou ya vermişti. Manjirou gülümseyerek doroyaki yi yiyordu. İkiside motorlarına bindi ve kavga nın olacağı yere geldiler.

Kapılar yavaş yavaş açıldı. Manjirou nun siyah irisleri okyanusu arıyordu. Takemichi yi gördüğünde kalbi o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki. Çok özlemişti bu halini.

Kavga başladı. Manjirou o kadar kolay bit şekilde hallediyordu ki. Bir yandan da karanlık tarafının onu ele geçirmesine izin vermeyeceğini içinden tembihliyordi.

"MİKEY- KUN DİKKAT ET!"

Manjirou nun kafasına inen sopayla Manjirou arkasını bile dönmedi. Direkt yukarıya baktı. Kafasından kanlar akıyordu yine de gülümsedi.

"Tanrım kendime söz geçirmeye çalıştıkça bu orospu çocukları da sınırı geçiyor."

Manjirou arkasını dönmeden ters bir tekme ile arkasındaki kişiyi uçurdu. Sonra ona seslenen Takemichi ye yeniden baktı ve parlak bir şekilde gülümsedi.

Takemichi rahat bir nefes aldı ve odağını Baji ye çevirdi. Manjirou aklına dolan anılar ile ayakları ondan bağımsız hareket ediyordu. Araba yığının üstüne koştu.

Üstündeki ceket yere rüzgarda savrulup gitmişti. Takemichi elindeki bıçak tutan Kazutora yı görmüştü Baji bin üstüne geliyordu.

"BAJİ- KUN DİKKAT ET!"

Takemichi hiç düşünmeden Baji nin önüne geçti. Kazutora bıçağı tam saplayacakken Manjirou arkadan gelip Kazutora nın kafasına öyle bir tekme yapıştırdı ki.

••••••••••••••

Bu kitap nasıl final olacak çok merak ediyorum.

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin