Takemichi artık dayanamıyordu. Dayanması imkansızdı.Manjirou Takemichi nin göğüs taraflarından akan kanları yalamaya başladı.
Hayır Manjirou ısırarak Takemichi nin tenini kanatmamıştı. Manjirou Takemichi nin göğüs ucu dışında göğüs taraflarındaki tenini bıçakla yüzmüştü.
"Bu bıçağı içine almak ister misin Takemichy hm?"
Takemichi ise acıdan konuşamıyordu. O kadar bağırmıştı ki sesi kısılmıştı. Bileğindeki kelepçeler artık bileğini morartmıştı.
"Bundan sonrada bana karşı saygısızlık yapacak mısın bebeğim?"
Manjirou pantolonunun arka cebimdeki sigara pakatini almış ve paketten bir tane sigara çıkarıp paketi yere atmıştı. Sigarayı dudaklarının arasına almış ve cebindeki zippo çakmakla sigarayı yaktı.
"Hmm aklıma bir fikir geldi seninde beğeneceğine eminim bekler misin beni sevgilim."
Takemichi tepki veremiyordu artık. Manjirou gülümsemiş ve Takemichi nin anlından öpüp odadan çıkmıştı.
Bir kaç dakika sonra Manjirou sırıtarak odaya gelmişti. Ellerini arkasında saklıyordu. Manjirou gene Takemichi nin karnının üzerine oturdu ve ellerini arkasından çıkardı.
Bir elinde çakmağı diğer elinde ise iğne vardı.
"Nipple nin sana yakışacağını düşünüyorum!"
(Göğüs ucu piercing i)Takemichi korku ile ona baktı. Gözlerinden yaşlar ardı ardına akmaya başlarken Manjirou, Takemichi nin gözlerinden akan yaşları sildi ve Takemichi nin gözlerini öptü.
"Ağlarken çok güzelsin, acı çekerken de çok güzelsin."
Manjirou zippo çakmağı yaktı ve iğnenin ucuna ateşi tuttu. İğne siyah renge geçerken Manjirou gülümsedi ve Takemichi nin göğüs ucunun yanından batırdı.
Takemichi kafasını geriye attı ve acıda bağırmaya başladı. Normalde bir şey bu kadar acımazdı ama göğüs ucun etrafındaki deriler soyulmuşve iğne çok sıcaktı bu da onun canını çok acıtıyordu.
Manjirou iğnenin yarısı diğer tarafa çıkınca diğer iğneyle de aynı işlemi yaptı.
Takemichi hıçkırarak ağlamaya başladı. Bunu hakedecek ne yapmıştı? Neden böyle olmuştu? Neden? Neden?!
"SE- senden ne- nefret ediyorum."
Takemichi halsiz bir şekilde söylemiş ve sonra ise bilinci kapanmıştı.••••••••••
Takemichi gözlerini açtığında sızlayan göğüs uçlarına baktı. Nipple takılmıştı. İkisinde de. Sıcak sudaydı. Manjirou nun kucağındaydı.
Manjirou, Takemichi nin gözlerini açtığını görünce Takemichi yi duvarla kendi arasına alıp Takemichi nin kalçalarından tutup onu biraz kaldırmıştı.
"Bak dedim sana çok yakıştı diye."
Takemichi acıdan dolayı o kadar yorgundu ki. Bedenin her yeri titriyordu, acıyordu. Karşı koymaya mecali yoktu.
Manjirou, Takemichi yi kucağına aldığı için Takemichi şuan Manjirou ya üstten bakıyordu ikiside sıcak havuzdaydı. Havuz en azından dinlendiriyordu. Su Manjirou nun omuzlarının bir tık altındaydı.
Manjirou, Takemichi nin göğüs kısımlarını öpmeye başladı. Takemichi elini Manjirou nun omuzlarına attı. İttirmek istedi ama ittirmeue gücü yoktu. Deliği çok acıyordu yanıyordu.
"Manjirou deliğimdeki bu acı ne?"
"Sigara izmaritleridir."
Takemichi kafasını geriye attı ve gözlerinden bir yaş düştü. Manjirou dilini Takemichi nin göğüs ucundaki halkanın içinden geçirdi ve dilini geriye doğru çekti.
Diğer eli de Takemichi nin diğer göğüsündeki halkaya geçirmişti parmağını onu da çekiyordu. Takemichi acı içinde inliyordu. İzin verdi. Manjirou nun ona acı çektirmesine izin verdi.
Çünkü Takemichi de farkına varmıştı. Eğer Manjirou nun ona acı çektirmesine izin vermezse Manjirou daha beterini yapacaktı. Bunun farkına varmıştı. İzin vermekten başka çaresi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.