Maichirou, Kaichirou nun kolundan tuttu ve arkasına doğru çekip ikizini arkasına aldı.Kaichirou annesine baktığında Takemichi nin Tenka yı kucağından yere yavaş yavaş indirdiğini görünce mesajı anladı. Maichirou sadece gözünü ikizine çevirdi. Kaichirou gözleriyle Tenka yı işaret ettiğinde anlamıştı ne demek istediğini.
Maichirou ellerindeki çantayı bıraktı ve Tenka yı kucağına alıp leveboya koştu. Maichirou da onun arkasından geliyorlardı.
"Çocukları yakalayın."
Manjirou nun emri ile Sanzu tam koşacaktı ki Takemichi Sanzu nun yüzüne yumruğunu geçirdi. Sanzu neye uğradığını şaşırırken Takemichi buz gibi sesiyle konuştu.
"Cesedimi çiğnemen gerek."
Sanzu çocuklara doğru koşmaya çalıştığında Takemichi tarafından engelleniyordu. Ran ve Rindou da aynı şekilde. En sonunda Manjirou dayanamadı ve işe müdahale oldu.
Manjirou, Takemichi den gelen yumruklardan kolayca kaçınıyordu. Manjirou, Takemichi nin karnına sert bir yumruk attı. Takemichi ağzından kan gelmişti. Karnını tutarak eğildi. Manjirou, Takemichi nin bacaklarından tuttu ve onu omzuna aldı. Takemichi karnın acısından Manjirou ya vuramıyordu bile.
Manjirou, Takemichi yi arabaya bindirdi ve Takemichi nin eline kelepçe taktı ve arabanın demir bir yerine de diğer tarafını taktı. Araba diyorum ama limuzin.
••••••
Bonten in diğer üyeleri levebonun oraya gelmişlerdi. İzana kapıyı çaldı ve yumuşak bir sesle konuşmaya çalıştı.
"Veletler açın şu kapıyı."
İçersen ses gelmiyordu. Sanzu en sonunda dayanamadı ve konuşmaya başladı."Açmazsanız kırarız."
Hala bir ses gelmiyordu. İzana sert bir şekilde tekma attı ve kapı kırıldı.
Çocuklar yoktu. Küçük havalandırmaya baktıklarında açık olduğunu gördüler."Oha sikim kadar yerden nasıl kaçtılar bunlar?"
Demişti sinirle Sanzu. Ran ise gülerek konuştu."Sikinin küçük olduğunu kabul ediyorsun yani?"
"Ran seni katanam ile 2 ye bölerim."
"Boş konuşmayın. Çocuklar önemli değil arabaya gidelim."
İzana nın sinirle konuşması ile herkes başını salladı. Evden çıktılar ve limuzine bindiler."Çocuklar nerde İzana?"
"Kaçmışlar."
Takemichi sırıtmaya başladı.
"Sanzu sür şu arabayı."
Sanzu başını salladı arabayı çalıştırdı ama garip bir şey vardı. Gitmiyordu. Manjirou sinirle soludu.
"Bu lanet şeyi ne gibi bir sıkıntısı var?!"
İzana arabadan indi ve etrafına bakmaya başladı. Tekerleklerin patlak olduğunu görünce şok olmuştu.
"Tekerlekler ne ara patladı amına koyim?!"
Takemichi arabada öyle bir kahkaha attı ki. Herkes sinirle ona bakmıştı. Takemichi ise içinden nasıl bir anne olduğu ile ilgili kendine övgüler yağdırıyordu.
"Lan tekerlekler patlamamış birisi bıçakla patlatmış!"
Diğerleri sinirle arabadan çıktı Takemichi cebindeki tel tokalardan birini çıkardı ve kelepçe nin açma yerine soktu. Fazlasıyla uğraştı en sonunda açılmıştı.
Takemichi diğerlerinin arabayla uğraştığını görünce diğer tarafından ses çıkarmadan açtı ve eğilerek gitmeye başladı. En sonunda hızlı bir şekilde koşmaya basladı.
"LAN HANAGAKİ KAÇIYOR AMINA KOYİM!"
Sanzu sinirle bağırmasıyla herkes koşan Takemichi ye dönmüştü."ONU YAKALAMADAN GERİ DÖNERSENİZ HEPİNİZİ GEBERTİRİM!"
Manjirou sinirle bağırdığında herkes koşmaya başladı. Takemichi ise sokakları geçiyordu. Yeşillik ormanlık bir alana girmenin iyi olacağını düşündü ve oraya koştu.
••••••
Maichirou elindeki bıçağı tekerleklere soktu ve sırıtmaya başladı. Kaichirou ona endişeli şekilde bakıyordu. Maichirou ona her şeyin yolunda olduğuna dair bir şekilde gülümsedi.
Maichirou eğile eğile ikizinin yanına geldi. Kaichirou, Tenka yı kucağından indirmiyor ve onu sıkı sıkı tutuyordu.
"Hadi gidelim. Annem onlardan kaçmasını bilir."
"Emin misin Mai?"
"Biz Hanagaki ailesiyiz Kai. Kendine gel. Yapamayacağımız hiçbir şey yok."
Kaichirou da gülümsemiş ve sokağın çıkışına hızlı adımlarla yürümeye başlarken ayak sesleri gelmeye başlayınca Maichirou nun elinden tuttuğu gibi çöp konteynerının arkasına geçmişti.
Takemichi koşuyordu. Maichirou tam çıkacakken arkasından Sanzu, Ran, Rindou, Kakuchou, İzana ve Wakasa koşuyorlardı.
Maichirou korku ile Kaichirou ya baktı. İkiside birbirlerine korku ile bakıyorlardı.
"Kalk anneme yardım edeceğiz."
Kaichirou bunu korku ile söylemişti. Maichirou ayağa kalktı ve arkalarından koşmaya başladılar. Aralarında belli vir mesafa vardı.Takemichi nin ormana girdiğini görünce Kaichirou kestirmeden kardeşlerini ormana sokmuştu. Tenka abisinin kucağından yere inmişti. O da etrafına bakıyordu ki birden pembe saçlı adamın onları farkettiğink gördü.
"Abi orda."
"Kai kaç!"
Maichirou korku ile söylemişti tam kaçacakken, İzana arkadan gelip Kaichirou yu ve Maichirou yu tutmuştu.Maichirou cebindeki bıçağı şimdi çıkaramadı. Tenka korku ile iki abisine baktı ve birde uzaktaki pemde adama baktı. Adam onlara doğru geliyordu.
Tenka yerdeki kumu aldı ve İzana nın yüzüne fırlattı. İzana sinirle bağırdı bütün kum gözlerinin içine girmişti.
"SİKTİR! LANET OLASICA VELET-"
Maichirou cebindeki bıçağı çıkarıp İzana nın yüzüne doğru savurdu.
"BİZDEN UZAK DUR SENİ ÇÖP HERİF!"
İzana son anda yüzünü geri çekmişti. Kaichirou ve Maichirou kendilerini kurtarmıştı. Kaichirou, Tenka yı kucağına aldı ve koşmaya başladı. İzana küfür ederek gözlerini avuşturuyordu. Maichirou ise ikizinin arkasından koşuyordu.
Sanzu da arkalarından koşuyordu. Maichirou elindeki bıçağı kavramıştı. İzana geri çekilmeseydi belki gerçekten bıçağı yüzüne saplamış olabilirdi. Bunu yapmaktan korkmazdı aslında.
••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.