Takemichi kendini en sonunda yatağa atabilmişti. Çok yorgundu. Baji, Chifuyu ve Kazutora ya olanları anlatmıştı. Üçü de Takemichi ye destek olmuştu. Takemichi bu yüzden rahattı. Çocuklar için yemek hazırlamıştı. Mutfaktaydı oyundan sonra gelip yiyebilirlerdi.
Takemichi biraz uyumanın zarar olmayacağını düşündü.
••••••
Takemichi yavaş yavaş gözlerini açtı. Kolunun altında Tenka yatıyordu. Tenka nın yanında ise Kaichirou vardı. Tenka ya sarılmış bir şekilde. Arkasında ise Maichirou vardı annesine sımsıkı sarılmıştı. Takemichi onları uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktı.
Saate baktığında saatin 20:36 olduğunu gördü. Mutfağa geçti ve kendine kısaca bir ramen yaptı. Fazla vakti yoktu.
Ramen hazır olunca onu kasesine ilave etti ve masaya oturup yemeye başladı. Yemeği bitince bulaşıkları elinde yıkadı ve kuruması için ters çevirip tezgaha koydu.
Saate baktığında saatin 20:51 olduğunu gördü yavaştan hazırlanabilirdi.
Çocuklarını uyandırmamaya dikkat ederek odaya geçti ve siyah crobunu aldı altına ise siyah dar pantolonunu alıp odadan çıktı. Başka odada kıyafetlerini giydi. Fiziğini seviyordu ve artık ergen tarzı yoktu. Giyinmeyi biliyordu. Ortalıkta siyah beyaz gömleği ve dizden kırmızı kot şortu ile dolaşmıyordu yani.
Takemichi giyindi ve çocukları için bir kaç şeyler hazırlamaya karar verdi. En basitinden onigiri hazırladı. Geç gelecekti çocukların sırf onigiri yemesini istemiyordu. 12 tane onigiri hazırladı ve dolaba baktı. Bir kaç tane abur cubur vardı. Ramen paketleri de vardı. Kaichirou en azından ramen yapmayı biliyordu. 6 yaşında olması bir şeyi değiştirmezdi.
Takemichi saate baktığında çoktan 21:34 ye geldiğini gördü. Onigiri yapmakla çok vakit kaybetmişti.
Çantasını aldı ve hızlıca evden çıktı. Hızlı yürürse yetişirdi. Adımlarını hızlandırdı. Baji, Chifuyu ve Kazutora ya olanları anlatmakla ne kadar iyi yapmıştı bilmiyordu. Japonya büyük bir şehirdi ama burda bile arkadaşlarıyla karşılaşıyordu.
Barın önüne geldiğinde saat 21:51 hızlıca içeri girdi ve soyunma odasına geçip beyaz gömleği ile çok dar olan pantolonunu giydi. Gömleğini gene kalçasını kapatacak bir şekilde çekiştirip ve siyah önlüğünü de önüne taktı.
David ise gülerek hızlıca Takemichi nin yanına geldi. Takemichi de ona gülümsedi.
"Takemichi- san. Size bir şey söylemem gerek. Bu gün bar a çok değerli müşteriler geliyor. Patron onlara son derecede iyi hizmet etmemizi istiyor. Bazıları çok can sıkıcı. Ayaş pislikler. Sabırlı olmaya çalış tamam mı?"
"En fazla ne olabilir ki?"
David in gülümsemesi solmuştu. Derin bir iç çekti ve yüzüne yeniden gülümsemesini yerleştirdi.
"Anlayacaksın."
Takemichi sadece başını salladı.Takemichi ile David bar ın üst katını güzel bir şekilde temizledi. Takemichi üst katın sadece gelecek olan misafilere ayırt edildiğini öğrenmişti David den. Ortada büyük yuvarlak bir masa ve masanın etrafını sarmış olan 14 tane sandalye vardı.
Takemichi ile David odanın her yerini temizledikten sonra odadan çıktılar ve müşterilerle ilgilenmeye başladılar.
"Takemichi- san, David- san. Patronun emri bu gün gelecek olan müşteriler ile ilgilenecekmişsiniz."
"Tamam Harumi- chan."
Kahverengi saçlarıyla ve sarı gözleriyle gülümsemiş ve diğer müşteriler ile ilgilenmek için gitmiş Harumi. Takemichi telefonun çalmasıyla izin istedi ve soyunma odasına geçip telefonu açtı.
"Alo? Kimsiniz?"
"Anne benim Kaichirou. Komşunun telefonundan aramak zorunda kaldım özür dilerim."
"Sorun değil Kai. Bir şey mi oldu yoksa?!"
"Hayır anne sakin ol lütfen. Seni işinden alıkoyduğum için özür dilerim ama evde içebileceğimiz su yok otomatlardan alacağım para var mı evde."
"Benim odamın yanındaki odada çıkardığım pantolonun cebine bakın. Onu alabilirsin."
"Saol anne. İyi işler."
"Saol oğlum."
Takemichi telefonunu kapattı ve geri cebine koyup barmen yerine doğru gittiğinde David hızla Takemichi nin eline bir tepsi tutuşturdu. Üstünde bir sürü içki vardı.
"Daha hızlı gelmelisin! Misafirler geldi! Patron beni çağırmış sen 2. Kata bu tepsiyi bırak yeter. Ben 5 dakika içinde gelirim. Bir süre o pisliklerle sen ilgilenmek zorundasın kusura bakma."
Takemichi sorun yok der gibi gülümsemeye çalıştı ve 2. Katın merdivenlerinden çıktı. Girmeden önce kapıyı tıklattı ve sonra içeri girip kafasını eğdi. Odadaki kimseye bakmamaya dikkat ediyordu.
Tepsiyi yavaş bir şekilde masaya koydu ve üzerinde ki alkolleri masaya yerleştirip tepsiyi geri aldı. Masa dönen bir masaydı. Bu yüzden servis yapmasına gerek yoktu.
Takemichi kalçasında hissettiği el ile bütün sinir damarları ortaya çıkmış gibiydi....
•••••••••
Hikaye buradan sonra başlıyor. Bu yüzden iyi okumalar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.