Final

776 64 157
                                    


Manjirou, Sanzu nun yüzüne bir tane daha geçirdi. Sanzu duvara çarptı. Senju evde çığlıklar atıyor Manjirou nun yapmaması için yalvarıyordu.

Manjirou, Sanzu nun yakalarını tuttu ve kendine çekip bir yumruk daha attı. Sanzu yere düştüğünde Manjirou Sanzu nun üzerine çıkıp Sanzu nun boğazını tek eliyle tutarken yüzüne bir yumruk daha atıyordu.

"Hayatımı hayallerimi bok edemeyeceksin! Çık git artık!"

"Beni her şeyin içine katan sensin! Sen kendi hayatını kendi hayallerini kendi dünyanı bok eden sensin!"

Manjirou dişlerini sıktı. Sanzu nun ağızından akan kan ellerine bulaşmıştı. Sanzu nun yüzüne bir yumruk daha attı.

Kapının sertçe açılmasıyla Manjirou umursamadı Sanzu nun yüzüne yumruk atmaya devam etti.

Birinin birden bileğini tutmasıyla kafasını çevirdi. Takemichi ona gülümseyerek bakıyordu.

"Uyan Mikey kun."

Ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi?

Mikey geçmişe hiç bir zaman gitmedi. Manjirou o gün Sanzu yu döverek öldürdü.

Manjirou Maladaptive Daydreaming hastası. Bu yaşanan her şey Manjirou nun hayalleriydi. Sanzu öldükten sonra her gün Manjirou nun hayallerine girmiş ve ona kabusu yaşatmıştı.

Çocuklar, Takemichi ve diğer bonten üyelerine ne mi oldu?

Çocuklar kaldıkları yerde ölümüne şiddet gördü. Maichirou nun sinir krizleri zamanla arttı. Tenka nın gözünün önünde sinir krizi geçirmiş ve kendini bıçaklayarak öldürmüştü. Maichirou 8 yaşında hayatını kaybetmişti.

Maichirou nun ölümü Kaichirou yu depresyona sokmuştu. Kaichirou yıllar boyu Tenka yı suçlamıştı. Ne kadar kaçmaya çalışsalarda kaçamamışlardı o binadan.

Tenka zamanla Kaichirou nun ona olan tavırlarına katlanamamış ve Maichirou nun kendini öldürdüğü bıçakla abisini öldürmüştü. Kaichirou öldüğünde 14 yaşındaydı. Tenka da Kaichirou yu öldürdükten 2 gün sonra çatıdan atlayarak intihar etti. Tenka nın intihar ettiği gün Maichirou nun intihar ettiği tarihti. Tenka 10 yaşında hayatını kaybetti.

Takemichi ise çocuklarının ölüm haberini alınca Manjirou nun gözü önünde silahı kafasına sıkarak hayatına son vermişti.

Manjirou o görüntülerden sonra yavaş yavaş gerçeklik ile hayal dünyası arasındaki bağını koparmıştı.

Şuan akıl hastanesinde kolları beyaz önlük ile bağlanmış bir şekilde yatakta oturuyordu.

Hayalini bok eden Sanzu ya küfür ediyordu. Ne hayal ettiyse hepsini bozmuş ve en baştan seneryo yazıyordu zihninde.

"Bu seferki seneryo daha güzel olacak."

Diye geçiriyordu içinden. Bu sefer Sanzu nun hayallerine girmesine izin vermeyecekti, dünyasına girmesine izin vermeyecekti.

Takemichi ile mutlu olduğu bir dünya kuracaktı. Herkesi öldürdüğü ve Takemichi nin bunu umursamadan onu sevdiği bir dünya hayal edecekti. Gözlerini kapattı.

Gözlerini kapattığında Takemichi nin ona gülümseyip elini Manjirou ya uzattığını gördü.

Peki bu kitabı okuyan güzel okuyucu. Manjirou nun geçmişe dönmesini en baştan okursan bir sürü yerde sana, size
subliminal mesaj verdiğimi farkedeceksinizdir.

Bu kitap güzel bitmedi. Buna yazar izin vermedi. Çünkü anlamanızı istedi. Bu kitap sadist, şizofreni bir hastanın kitabı oldu. Manjirou nun kitabı oldu.

Bu sonu beklemiyordunuz değil mi?
:)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin