4. Bölüm

718 67 55
                                    


Maichirou gözlerini yavaş yavaş açtı ve esnedi. Kaichirou yu uyandırmamaya özen göstererek yataktan kalktı.

"Tenka?"

Tenka uyanmıştı bile. Yatakta öylede duruyordu. Maichirou, Tenka nın yatağına oturdu ve kardeşinin saçlarını okşadı.

"Bu saatte neden uyanıksın abicim?"

"Anne nerde abi?"

"Unuttun mu iş bakacak ve güzel bir eve gideceğiz. O yüzden dışarı çıkması gerekti."

"Ne zaman gelir?"

"Merak etme akşama doğru gelecektir."

Tenka gülümsedi ve abisine sarıldı. Maichirou, Tenka yı kucağına aldı ve gülerek kardeşine baktı. Maichirou kardeşinin kucağından indirmeden banyoya girdi ve kardeşinin yüzünü yıkadı. Kardeşini yere indirdi ve kendi elini yüzünü yıkadı.

Tenka yı sonra yeniden kucağına aldı ve gülümseyerek banyodan çıktı. Kaichirou hala uyuyordu. Uyumayı seven birisiydi ama zar zor uyurdu Kaichirou bu yüzden Maichirou onu kaldırmamaya karar verdi.

"Yemek alalım mı biz geleseye kadar Kai de uyanmış olur."

"Oley yemek!"

Maichirou kıkırdadı ve para görebilmek umudu ile etrafına baktı. Bango nun üzerindeki 50 doları görünce parayı aldı ve cebine atıp çıktı.

Tenka bir süre sonra abisinin kucağından inmişti. Tenka abisinin elini tutarak yürümeye başlamıştı. Maichirou açık büfeye baktı ve hazır sandaviçler gördü. 3 tane hazır sandaviç satın aldı. Sonra ise içeceklerin satıldığı yere gitti. Tenka ya kayısılı bir içecek, kendisine karpuzlu Kaichirou ya ise ananaslı bir içecek almıştı.

Su bedavaydı zaten 5 tane de su aldı. Orada çalışanlardan bir poşet rica etti ve aldıklarını poşete koydu.

(Japonya da yemek yeme yerlerinde su bedavadır)

Tenka nın elini hiç bırakmadan kaldıkları odaya geri yürümeye başladı. Maichirou kardeşinin uyanmadığını düşünmüştü. Tam kapıyı açıcaktı ki Kaichirou panikle kapıyı açmış ve Maichirou ya sarılmıştı.

"Aptal! İnsan beni uyandırır beraber giderdik!"

"Özür dilerim ikiz."

"Korkuttunuz beni."

Maichirou boşta olan kolunu ikizine doladı. Tenka ise abisinin bacağına sarıldı.

"Hadi içeri geçelim."

•••••••••••••

Takemichi gülümseyerek taksiye bindi. 4 saatten beri dışardaydı. Ev işini halledince sokakları gezmiş ve okulun ne kadar uzak olduğuna bakmıştı. Sonra ise markettin ne kadar uzak olduğuna bakmıştı. Oraları gezerken biraz uzaklaşmış ve bir bar a denk gelmişti. Bar sahibinin yeni çalışan aradığını öğrenince bar sahibi ile konuşmus ve kendini işe sokmuştu.

(O sırada hırsız kitabındaki King take👁️👄👁️💅)

Şimdide çocukları ile konuşmak için otele dönüyordu. Otelde 2 gün kalacaklardı ama bunu 1 güne indirmeyi düşünüyordu. Nasıl olse evi de bulmuştu işi de.

Telefonundan hesabında kalan paraya baktı. 4631 doları kalmıştı. Evin içinde mobilyalar vardı o konuda sıkıntı değildi ama alması gereken bazı eşyalar vardı. Ev çok büyüktü. O yüzden fazla pahalıydı. Dıştan küçük gözüküyordu ama içi öyle değildi. Alt katta 3 odası ve bir salonu üst katta ise 2 tane odası vardı arka tarafta da çok büyük olmasa da bir bahçe vardı.

Yine de ev iyi bir semtteydi ve semtte bir kaç çocuk görmüştü Takemichi. Çocuklarının yanlız kalmasını istemezdi. Onlar için her şeye değerdi.

Bardan kazanacağı para haftalık 200 dolardı. Bar çok tanınan ve saygın bir bar dı yen olarak para vermiyorlardı.

Taksi durunca Takemichi gülerek taksiden indi ve otelin yolunu tuttu.

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin