2. Bölüm

825 71 79
                                    


Takemichi katlandığı kıyafetleri bavullara yerleştirmeye başladı. O sırada Tenka ağzında emzik ile onun yanına yürüyordu.

"Anne!"

Takemichi istemsizce gülümsedi ve ona doğru yürüyen kızına sarıldı. Tenka annesinin kokusunu içine çekti.

"Anne! Biz çantalarımızı hazırladık!"

Maichirou ve Kaichirou sevinçle odaya gelmişlerdi. Uzun bir süre sonra kendi vatanlarına döneceklerdi.

"Hangi şehre gideceğiz?"

"Mito ya."

"Yaşasın!"
İki çocukta sevinçle gülmeye başlamıştı. Takemichi için bu karar çok zor bir karardı.

Ama yani yıllar geçmişti değil mi? Manjirou nun onu bulacak hali yoktu yani.

Nasıl olsa o bi mafya lideri olmuştu artık. Takemichi nin peşine düşmezdi

Değil mi?

.....

••••••

Takemichi uçağa bindiğinde derin bir nefes aldı. Tenka kucağındaydı ve camdan dışarı bakıyordu. Maichirou ise Attack on Titan mangasını okurken Kaichirou ise suç ve ceza yı okuyordu.

"O mangalar sana bir şey kazandırmayacak."

"Elindeki o sıkıcı kitapta sana bir şey kazandırmayacak Kai."

Kaichirou nun yüz hatları sanki ihanet edilmiş gibi bir ifadeye büründü ve elini göğüsünün üstüne koydu.

"Hayır! Kitaplarım hakkında böyle konuşmamalısın!"

"Kai benle tartışmaya girme! Sen sadece klasik okuyorsun ben ise macera, polisiye romanı, manga, fantastik, klasik ve edebiyatta okuyorum! Klaisiği okurken zevk almama rağmen okuyorum o yüzden benle tartışmaya girme!"

Maichirou sırıtarak söylemişti. İkizinin bu yüzünü görmeyi seviyordu. Tenka ise yanında oturan Maichirou nun mangasını bakıyordu.

"Anne sen hiç manga okudun mu?"

"Ben eskiden kütüphanede çalışıyordum."

"Woah!"

"Woah!"
Kaichirou ve Maichirou, Takemichi ye hayranlıkla baktılar. Takemichi ye hayrandılar. Fazlasıyla. O ne yaparsa yapsın onun harika bir şey olduğunu düşünüyorlardı ve onlarda aynısını yapmak istiyordu.

"Ne zamandı anne?"

"Hmm liseye geçeceğim zaman yaz tatilinde. Çete işlerinden kaçmak için."

"Çeteler sana zorbalık mı ediyordu?"
Maichirou sinirle soluyarak sordu Takemichi ise kıkırdadı ve iki oğlunun da başını okşadı.

"Daha sonra size anlatacağım."

"Daha sonra mı?"
Kaichirou dudaklarını buruşturunca Maichirou onun o haline gülümseyip ikisine sarıldı.

Takemichi ise içinden harika çocuklarım var diye düşünüyordu. Cidden harika çocukları vardı.

11 saat vardı. Takemichi çok gergindi. Tokyo ya gitmeyi düşünmemişti bile çünkü oraya asla gitmezdi. Tanıdığı herkes oradaydı Tokyo ya gitmek onun için ölüm olurdu. Küçük şehirlerden birine gitmeyi düşünmüştü ama çocuklarının sosyal alanlardan uzak kalmasını istemiyordu. Kendi yaşıtlarından uzak kalmaları bu yaştaki çocukların sosyalleşmesini engellerdi.

Takemichi evlerin fiyatına bakmıştı biraz pahalıydı ama halledebilirdi. Kendine uygun olan işlerede bakmıştı. Lise diploması vardı ama kendisi için ne iş tam olarak iyi oda bilmiyordu. Üniversiteyi bazı sorunlar nedeniyle okuyamamıştı ama okumayı düşünüyordu. Nasıl olsa daha 24 yaşındaydı. Hayalindeki meslek neydi ki? Takemichi nin bir hayali varmıydı?

16 yaşında hayalleri çalınmış bir çocuktu o. Hayallerini geri alma imkanı varmıydı?

•••••••••••

Boylarını söylemeyi unuttum arkadaşlar.

Takemichi nin boyu 1.65
Kaichirou nun boyu 1.48 (daha 6 yaşında.)
Maichirou nun boyu 1.45 (Kai ile yaşıt)
Tenka nın boyu 1.10 (daha 2 yaşında)
Manjirou nun boyu: 1.70 (evet manjirou daha uzun olacak)

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin