Takemichi gözlerini açtı ve açtığı gibi beline ve kalçasına giren acı ile inledi. Yatakta doğrulamıyordu bile.Odanın kapısı açılınca korku ile kapıya baktı gelen kişi Kakuchouydu. Rahat bir nefes almak istedi ama herkesten korkar olmuştu.
"Kaku! Çocuklarım iyi mi?!"
"Ne kadar dil döksekte senin yemeklerinden başka yemek yemezlermiş. Bize güvenmiyorlarmış. O yüzden aşağı ineceğiz."
Takemichi gülümsedi çocuklarını görecek onların kokularını içine çekecekti. Kakuchou, Takemichi nin elindeki kelepçeleri çözdü.
Takemichi zar zor doğruldu. Üzerinde beyaz uzun bir tişört ve kısa bir şort vardı. Bacakları ful diş izleriyle kaplıydı. Morluklar ve sopa izleri de vardı.
Kakuchou o görüntüyü görünce yutkundu. Takemichi nin çektiği acıyı düşünemiyordu bile. Takemichi nin altındaki şort kısa olduğu için gözükmüyordu. Tişörtte fazla uzun olabilirdi belki.
Kakuchou, Takemichi nin yürümekte zorla çektiğini görünce Takemichi nin kolunun altına girmişti. Elini Takemichi nin beline attı ve yürümesine yardımcı oldu.
"Teşekkür ederim."
"Rica ederim bakamichi."
Takemichi kıkırdadı. Çektiği onca acının ardından gülüyordu işte. O acı keşke bu kadar olsaydı.Kakuchou, Takemichi nin merdivenlerden inmesine yardımcı olup onu mutfağa kadar götürmüştü.
Mutfak fazla büyüktü. Masada bütün bonten üyeleri vardı. Hepsi Takemichi ye bakıyordu.
2 tane masa vardı. Bir tanesi kare ve uzundu çok fazla sandalyesi vardı. Orada bonten üyeleri oturmuştu.
Diğeri ise yuvarlaktı ne çok büyüktü nede çok küçüktü en fazla 6 kişi sığardı.
"PAPAAAAAA!"
Tenka mutfağa koşarak girmişti. Arkasından Kaichirou ve Maichirou gelmişti.Takemichi kalçasında ki ve belindeki acıyı unutmuş iki dizinin üstüne çöküp kollarını açmıştı. Üç çocuğu da ona sımsıkı sarılmıştı.
Kaichirou, Takemichi yi görünce gözündeki ışıltılar geri gelmişti. Tenka ise gülüyor ve kıkırdıyordu. Maichirou nun sinirli hâlinden eser yoktu.
"Siz yemek yemiyor musunuz?!"
Takemichi sinirle çıkışmış ve zar zor çocuklarından ayrılmıştı. Ayağa kalktı ve kollarını göğünde birleştirince üçü de başını yere eğdi."Tanımadığınız insanların verdiği şeyleri yeme diyen sendin ama!"
Takemichi sırıttı ve Kaichirou nun başını okşadı."İyi demişim afferin size."
Takemichi buraya çocukları için yemek yapmaya gelmişti değil mi? Şimdi yapacaktı.
"Oturun ben yemeğinizi yapıyorum."
Tenka ve Kaichirou yuvarlak masaya oturup Takemichi yi izlemeye başladı. Maichirou ise yine mutfak tezgahına oturmuştu. Annesinin yemek yaparken ki huzurlu ifadesini izleyip konuşmayı severdi.
Zaten her zaman böyle olurdu. Maichirou kardeşlerinin ve kendisinin yaptığı şeyleri anlatırdı. Kaichirou ve Tenka ise Maichirou ya gülerdi. Kaichirou ise arada bir ikizini kışkırtmak için sinir bozan şeyler konuşurdu.
Bonten üyeleri ise onları izliyorlardı. Takemichi geldiği gibi çocuklar gülümsüyordu.
"Anne Tenka birini ısırdı yine."
Maichirou nun konuşması ile Kaichirou ve Tenka ellerini birbirleri ile çarpıştırdı."Kimi ısırdı benim güzel kızım?"
"Burdan birini?"
"Hmm kimmiş o?"
Takemichi raftan çıkardığı pirinçle konuşmuştu. Pirince pakedinden çıkardı ve bir kaba koydu. O kaba da biraz su ilave etti ve onu kenara aldı.
"Adını öğrenmeye gerek duymadım şuan bize bakıyor zaten böcek herif. Dört göz var burda iki tane. Birisi deve gibi uzun diğeri kısa. Uzun ile huysuz gibiler."
Sanzu dayanamayıp kahkaha atmaya başladı. İzana da gülüyordu. Kisaki sinirle Maichirou ya bakmıştı. Maichirou göz devirmişti sadece. O kimseden korkmazdı.
"Tenka kızım onları ısırma pirelidir onlar bak bulaşır sana."
Gülerek söyleyip dolaptan çıkardığı tavuk göğüslerini kesmişti."Hanagaki sözlerine dikkat et!"
Kisaki sinirle çıkışınca masadaki herkes ona bakmıştı.Manjirou masadan ayağa kalkmıştı. Maichirou, Kaichirou ve Takemichi onu izliyordu. Kaichirou, Tenka nın gözlerini kapatmıştı.
"Benim olana emir vermek sana düşmez Kisaki Tetta. Eğer bir daha Takemichy e emir verirsen seni Sanzu nun vicdanına bırakacağımdan şüphen olmasın. Şahsen Sanzu ya Rindou ve Ran da eşlik edebilir. Aynısı senin için de geçerli Hanma."
•••••••••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.