13. Bölüm

704 76 64
                                    


"Neden burdayız Manjirou."

"Çocukları götürün."

"HAYIR!"

Maichirou korku ile bağırdı ve Takemichi nin bacağına sarıldı. Kaichirou da aynısını yapmıştı. Tenka zaten Takemichi nin kucağındaydı ve korku ile Takemichi nin tişörtünü sıktı.

"Ya bi siktir git. Kısır oldum amına kodumun veleti yüzünden sen bana çocukları götürün diyorsun. Siktirin gidin anasını satayım ben ellemem bunları."

İzana koltuğa yayılmıştı. Maichirou zafer hissi ile sırıttı. Sanzu da korku ile Tenka ya baktı. Tenka da Maichirou ya bakmıştı. İkisi birbirlerine göz kırptılar. Kaichirou ve Takemichi ise derin bir iç çekmişlerdi.

•••••

Çocuklar alınmıştı. İzana dışında diğer üyelere Manjirou dan fena halde korktukları için çocukları götürmüşlerdi.

Götürürken Maichirou dan biraz dayak yemiş hakarete maruz kalmışlardı. Tenka tarafından ısırılmış saçları çekilmiş gözlerine parmak sokulmuştu. Kaichirou tarafından da kulakları çekilmiş ve yüksek sese maruz kalmışlardı.

Şuan ise hepsi koltukta oturmuş Takemichi ye bakıyordu. Bazılarının saçı dağılmış kulaklarından kan akıyor bazıları gözünü acı ile ovuşturuyordu. İzana ise kahkaha atmamak için kendini sıkıyordu.

"Benden ne istiyorsunuz?"

"Biz bir şey istemiyoruz Hanagaki."
Diye yanıtladı İzana. Manjirou ise bir sebebe ihtiyaç duymuyordu ama fazlasıyla sinirliydi. O çocuklar kimden di?

"Çocukların annesi kim?"

"Konumuz bu değil Sano."
Takemichi en soğuk ses tonu ile yanıtlamıştı. Konu çocukları olunca çok sinirli oluyordu.

"Şimdide Sano mu olduk Hanagaki?"

"Sen hiç bir zaman Sano dan fazlası olamadın Sano Manjirou."

Odayı kaplayan ölüm sessizliği oluştu. İzana bir ıslık çaldı ve sırıttı. Burdakileri bilmezdi ama Manjirou karanlığa bürünmediği sürece asla ondan korkmazdı.

"İyi koydun lafı Hanagaki. Bir gün banada böyle laf sokmayı öğret."

Takemichi sadece gözlerini devirdi. Manjirou sinirle ayağa kalktı ve Takemichi nin kolundan tutarak onu da ayağa kaldırdı. Takemichi sinirle elini bırakması için çığlık atarken Manjirou, Takemichi yi sürükleyerek üst kata çıkarmıştı.

Takemichi merdivenlerden tökezleyip düştüğü zamanlar bile umursamamıştı ve onu sürüklemeye devam etmişti. En sonunda pat diye bir kapı kapanma sesi ile Kisaki sırıttı.

"Hanagaki nin işi zor. Acıdım ona."

"Tetta. Bakamichi hakkında doğru konuşmazsan inan bana sonun Mikey ın o bar da dövdüğü adam gibi olur. Bunu yapanda ben olmam bir zat Mikey yapar."

Kisaki o andan sonra susmuştu.

•••••••

Manjirou, Takemichi yi resmen masaya doğru fırlattı. Takemichi acı ile bağırdı ve kafasını çevirip Manjirou ya baktı.

"Demek senin için sadece bir Sano olarak kaldım. Bundan sonrada bana Sano dersin o zaman Hanagaki."

Takemichi odayı inceledi. Bir masa vardı. Duvarlar siyahtı ve bir kaç işgence aleti vardı. Bir sandalye vardı ama kırılmıştı.

Manjirou duvardaki beyzbol sopasını aldı ve Takemichi ye dogrud yürüdü. Takemichi ise kahkaha atmaya başladı. Manjirou ona anlamaz gözlerle bakarken Takemichi zar zor kendini durdurdu.

"Ben bana tecavüz edip sonra escortlar gibi para bırakacağını sanmıştım. Eğer sikeceksen bu sefer iki katını alırım. Senden daha fazla para verenler var Manjirou birde mafya olacaksın."

Manjirou o kelimelerden "Senden daha fazla para verenler var" cümlesine takılmıştı.

••••••••

Piçlik işte ne yaparsın😔

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin