Takemichi öyle koşuyordu ki. Üzerindeki kıyafetlerin bar kıyafetleri olduğunu umursamadan koşuyordu.Gözünden akan yaşları umursamıyordu. Umursayacak gücü yoktu çünkü.
Kendi evine vardığında kapıyı açtı içeri girdiği gibi kapıyı kapattı. Kapının oraya çökerek ağlamaya başladı.
"Anne erken gelmişsin- ANNE?!"
Maichirou korku içinde Takemichi nin yanına geldi ve iki dizinin üstüne çöküp annesine korku ve endişe dolu gözlerle bakmaya başladı.
"ANNE NEDEN AĞLIYORSUN?! BİR ŞEY Mİ OLDU?!"
Kardeşinin bağırışını uyan Kaichirou Tenka nın elini tutarak kapının oraya gelmişti. Kaichirou, annesinin ağladığını görünce Tenka nın elini bıraktı ve o da Maichirou gibi dizlerinin üstüne çökerek Takemichi ye endişeli gözlerle bakmaya başladılar.
"Anne iyi misin?! Neden ağlıyorsun?!"
Tenka da paytak paytak yürüyerek Takemichi nin yanına geldi ve Takemichi ye küçücük bedeni ile sarılmıştı. Takemichi kızının kokusunu içine çekti. Sonra ise bir elini Kaichirou ya diğer elini de Maichirou nun omzuna atarak kendine çekti çocuklarını.
Kaichirou ve Maichirou da kardeşi gibi Takemichi ye sarıldı. Takemichi biraz daha sakin hissediyordu. Çocukları onun yanındaydı.
"Çabuk. Çantalarınıza alabildiğiniz kadar eşya alın buradan gidiyoruz."
"Ne?! Neden ama?!"
Maichirou anlamaz gözlerle Takemichi ye bakmıştı."Manjirou... O bizi bulabilir buna imkan veremem. Gitmemiz gerek."
"Tamam anne."
Kaichirou yerden kalktı ve Maichirou nun da elini tutarak onu koştura koştura kendi odalarına üst kata çıktılar.
Takemichi de Tenka yı kucağına aldı ve kendi odasına gitti. Çantasından bir kaç eşya çıkardı ve gerekli olan eşyaları koydu çantasına.
Maichirou aşağı iki çanta ile indi ve koşarak kolidorun sağındaki Tenka nın odasına girdi. 2. Çantaya Tenka nın kiyafetlerini koymaya başladı.
"Mai onları ben hallederim!"
"Anne bana izin ver! Biz Tenka ya kıyasla büyüyüz bizim ne gibi gerekli eşyalarımız olabilir? Tenka ise küçük onun ihtiyacı asla bitmez! Bunları koyacağım!"
Maichirou kendi çantasındaki boşluklara da Tenka nın kıyafetlerini koydu.
Kaichirou da koşarak aşağı indi çantasını sırtına takmıştı bile. Elinde ise 4 tane siyah maske vardı.
"Anne siyah maske buldum. Bunları takabiliriz."
Takemichi gözündeki yaşları sildi ve gururla çocuklarına baktı. Küçük olmalarına rağmen o kadar zekilerdi ki.
"Kai! Tenka maske takamaz. O daha küçük! Kopşonlu bir şey giydirelim."
Maichirou pembe kapşonlu bir swet verdi Takemichi ye. Takemichi kızını kucağından indirdi. Tenka kollarını kaldırdı ve Takemichi de Tenka nın kollarından sweti soktu. Sonra ise başından geçirdi ve kapsonunu taktı.
"Tenka. Ne olursa olsun bu kapşonu çıkarma tamam mı?"
"Tamam anne. Çıkarmayacağım."
Takemichi kızının saçlarını okşadı ve kendi çantasını sırtına taktı ve Maichirou nun elindeki Tenka nın çantasını da alacakken Maichirou buna izin vermedi.
"Anne sen Tenka yı kucağına al çantayı biz taşırız."
"Mai yorulduğunda ben taşırım anne."
"Çok beklersin Kai!"
"Oyun bozanlık yapma Mai!"
Mai sırıtarak ayakkabılığın oraya gitti ve ayakkabılarını giydi. Takemichi zaten çıkarmamaştı. Tenka nın ayakkabılarını giydirdi. Kaichirou da kendi ayakkabılarını giydi ve sırtındaki çantayı biraz gevşetip kapıyı açtı Kai.
"Misafirliğe geldik böyle mi ağırlayacaksın bizi Takemichy."
Takemichi gördüğü kişiler ile dili tutulmuştu.
.................
Hehehehehehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.