Maichirou sinirle kapıya vurdu. Tenka ise abisinin kucağında ağlamak üzereydi. Maichirou sinirle bağırıyor ve kapıyı tekmeliyordu."Ne oldu velet?!"
Sanzu sinirle kapıyı açınca Maichirou nun boş mavi gözlerine baktı."Kardeşimin karnı aç seni bok herif! Bizi buraya tıktınız ama o daha 2 yaşında ve yemek yemesi gerek!"
Sanzu Kaichirou ya baktı. Onunda gözleri boştu. Parıltı sönmüştü. Takemichi nin kafasına yediği sopayı gördüğünde sönmüştü onun gözlerindeki parıltı.
"Tamam size yicek bir şeyler getireceğim."
Sanzu odanın kapısını kilitledi ve mutfağa doğru yürümeye başladı. Çocukların isimlerini adam akıllı oğrenememişti ve en küçük olan ise garip bir şekilde Manjirou ya benziyordu.
Sanzu mutfağa girdiğinde Hanma ve Kisaki yi muhabbet ederken gördü. Bu ikisini hazetmiyordu. Özellikle de Kisaki yi. Isınamıyordu bu herife. Bonten deki çoğu kişi sevmezdi zaten onu.
"Ne oldu?"
"Veletlere yemek götüreceğim dört göz."
Hanma sırıtmış ve Kisaki ye bakmıştı. Kisaki de aynı onun gibi sırıtıyordu."Biz götürürüz sen zahmet etme."
Sanzu omuz silkti işine gelirdi. Bir şey demeden mutfaktan çıktı. Kisaki ve Hanma ise hala sırıtıyordu.
"Götürelim bakalım yemeklerini."
________________
Kaichirou sinirle önüne konulan yemeklere baktı. Maichirou zaten sinirden titriyordu.
"SEN BİZLE DALGA MI GEÇİYORSUN?!"
Hanma ise kapıda onları gülerek izliyordu. Kisaki ise yüzündeki sırıtmayı bozmadan çocukların önüne koyduğu yemeğe bakmıştı.
Bir kasede 1 tane küflü ekmek diğer kasede ise 3 tane Sanzu nun haplarından vardı.
"Kıymet bilmelisiniz. Küflü ekmeği çok zor buldum. Haplar ise her yerde var zaten."
Maichirou, Tenka yı mermer zemine bıraktı ve Kisaki nin üstüne doğru yürüdü Kaichirou ise Maichirou yu tutmaya çalışıyordu.
"Al bu ekmek ve hapları bir tarafına sok!"
Diyip yerdeki cam kaseye Kisaki nin kafasına attı. Resmen sinirden titriyordu."SENİ KÜÇÜK PİÇ!"
"SEN KİMİN KARDEŞİNE PİÇ DİYORSUN?!"
Kaichirou yerdeki Sanzu nün hapları olan cam kaseyi almış ve öyle bir hızla Kisaki ye fırlatmıştı ki cam kase Kisaki nin kafasında kırılmıştı.
Bütün bonten üyeleri Kisaki nin bağırışına koşmuş ve gördükleri görüntü ise onları şaşırtmıştı. Hanma sinirle Kaichirou nun kolundan tuttuğunda Tenka koşmuş ve Hanma nın bacağını ısırmıştı.
"Ne oluyor burda?"
Manjirou nun sesi ile Hanma Kaichirou nun kolunu bırakmıştı."Kisaki, Hanma burada ne yapıyorsunuz?"
"Ço- çocuklara yemek getirmiştik."
"Sen bunlara yemek mi diyorsun?! O getirdiğin üç tane hapın uyuşturucu olduğunu bilmeyecek kadar küçük mü sanıyorsun bizi! Ekmek getirmişsin oda küflü ve bir tane köpekler bile küflü yemekler yemiyor! Biz kendimiz için yemek istemedik! Kız kardeşimiz için yemek istedik o daha 2 yaşında 2! Anlayamıyor musunuz?! Sadece onun yiyebileceği bir yemek getirmek size bu kadar battı mı?!"
Maichirou bağırarak konuşmuş ve konuşurkende gözleri dolmuştu. Kaichirou kardeşinin yanına gitmiş ve ona sarılmıştı. Maichirou ise ikizi nin omzunda ağlamaya başlamıştı. Gördükleri muamele o kadar zoruna gitmişti ki.
İzana ve Manjirou bir hışımla öne çıktı İzana, Hanma yı duvara fırlatmıştı. Manjirou da Kisaki nin yakalarından tutmuş ona öldürücü gözlerle bakıyordu.
Sanzu kendine hakim olamayacaktı. Olamazdı. Uyuşturucu haplarını çocuklara vermek ne demekti amına koyim?
"OROSPU ÇOCUĞU! UYUŞTURUCU HAPLARI ÇOCUKLARA VERİLİR Mİ SİKİK!"
Sanzu katanasını çıkardığında Tenka korkup çığlık atmış ve titremeye başlamıştı.Odadaki herkes o an durmuştu. Maichirou ve Kaichirou, Tenka nın yanına gelmiş ve onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Kaichirou, Tenka yı kucağına aldı ve sırtını sıvazladı.
Maichirou da göz yaşlarını sildi ve Tenka nın güleceğim komik suratlar yapmaya başladı.
İzana o an bütün nefreti ile Manjirou ya baktı ve Hanma nın yakasını bırakıp Manjirou nun omzundan tutarak onu dışarı çıkardı.
"Tanrı bu çocukları buraya getirdin diye sana öyle bir şey yapacak ki Mikey! Onun gazabından korkman lazım! Bu çocukları burda tutamayız! Onlar saf! Tertemizler, buradaki kimse bu kadar saf, temiz ve masum olamaz! Çocukları ve Hanagaki yi bırakmamız gerek."
"İzana işime karışırsan sonun Emma ya benzer."
•••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.