Manjirou tek kelime etmedi sadece dudaklarını Takemichi nin boynuna sürtüp orayı emmeye başladı.Takemichi de kafasını eskisi gibi geri Manjirou nun koluna attı. Bir süre sonra gözleri yorgunluktan kapanmıştı.
•••••••••
Takemichi gözlerini yavaş yavaş açtı.
Üstünde sadece Manjirou nun siyah tişörtlerinden vardı. Sırtının ve kalçasınanın acısı tarif edilemezdi.
Belinde hissettiği el ile kafasını çevirdi. Manjirou ona sarılmıştı. Manjirou nun dudakları Takemichi nin ensesindeydi. Takemichi bedenin tamamını çevirdi ve Manjirou ya baktı.
Gülümsedi. Ama bu gülümseme o kadar acıyı barındırıyordu ki.
Flacback
Manjirou gülümsedi ve Takemichi nin yanağını öptü. Takemichi nin anında yüzü kızarırken Manjirou kahkaha attı.
"Mikey- kun komik mi?!"
"O kadar tatlısın ki."
Takemichi nin yüzü domates in kırmızılığına geçiş yapmıştı. Manjirou kafasını Takemichi nin dizine koydu. Takemichi gülümsedi ve eğilip Manjirou nun uzun saçlarını okşamaya başladı.
Manjirou da elini Takemichi nin yanağına atmış Takemichi nin yanağını okşamıştı.
••••••••••
Manjirou motoru durdurmuştu. Takemichi indir ve kafasındaki kaskı çıkarıp Manjirou ya verdi.
"Teşekkür ederim Mikey- kun."
"Rica ederim Takemichy."
Takemichi arkasını döndü. Tam gidecekken bir anlık cesaret ile Manjirou ya dönmüş ve iki elini Manjirou nun yanaklarına koyup dudaklarını Manjirou nun dudaklarıyla birleştirmişti.
Manjirou şok olmuştu. Takemichi hemen dudaklarını ayırmış ve koşarak evinin içine girmişti.
Öpüşme bile değildi. Sadece dudakları birbirine değmişti.
Manjirou nun da yanakları kızarmış ve gülümsemeye başlamıştı. Manjirou elini dudaklarına attı. Öyle gülümsüyordu ki.
"Hassiktir."
Manjirou kıkırdamış ve gülerek eve dönmüştü. 1 hafta boyunca her gün gülmüştü.
•••••••••
Manjirou, Takemichi nin ellerini tuttu. Takemichi ona gülümseyerek baktı. Havai fişekler patlıyordu.
İkiside birbirine parlayan gözlerle bakıyordu.
"Takemichy. Sana olan sevgim aşk diye basit bir kavram bile olamaz. Daha üstü bir şey. Benim hayatıma girdiğinden beri gerçek mutluluğu ve yaşama sevincini öğrendim. 15 yaşında bana gerçek aşkı öğrettin. İlk ve tek aşkım olarak, ilk ve son sevgilim olur musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.