43. Bölüm

558 58 91
                                    


Wakasa ve Koko gördükleri görüntüyle ikiside kendini tutamamış ve kahkaha atmaya başlamıştı.

Evet. Görüntü şuydu. İzana bloom un 1. Sezonda ki kıyafetlerini giymişti. Simli parlak mavi kısa bir etek üstünde ise oldukça kısa simli mavi renkte de bir crop vardı. Altında da topuklu ayakkabı vardı.

Tenka sayesinde 6 tane görevli mağaza mağaza gezip Winx kostümleri almışlardı.

Kakuchou da tekna nın 1. Sezondaki kıyafetlerini giymişti hiç birisi halinden memnun değildi. Tenka dışında.

Tenka elindeki Stella nın 1. Sezondaki asası ile koltuğa oturmuştu. Maichirou ve Kaichirou ise gülmekten bir ara nefes alamıyorlardı.

"İKİ SAAT YOKTUM AMINA KOYİM NE OLDU SİZE?!"
Koko bağırmış ve arından da kahkaha atmıştı.

Tenka, Koko ya sinirle baktı ve elindeki asayı ona doğrulttu.

"Sende winx in müdürleri olucaksın! Ama bana emir veremezsin tamam mı?"

Wakasa uzun süreden beri böyle güldüğünü hatırlamıyordu.

"Abi! Mai abi sende brenden ol! Lütfen!"

Maichirou derin bir nefes aldı. Böyle oyunları hep oynarlardı Tenka kesinlikle zorlamazdı(!) Takemichi yi de oyuna sokardı öyle oynarlardı. Tenka her zaman Stella olurdu. Takemichi de Bloom olurdu.

Maichirou da Miusa olurdu. Kaichirou, Maichirou yu kızdırmak için Miusa olmak istediğinde Maichirou "oynamıyorum ya ben Miusa olacaktım!" Diyip oyundan çıkardı.

Koko gülmekten cevap veremiyordu. En sonunda İzana, Koko ya topuklu ayakkabısı ile tekme atmıştı ama yere yapışmıştı. Topuklu nun üstünde sadece İnui mükemmel bir şekilde durabiliryordu cidden.

Manjirou nerdivenlerden kucağında Takemichi ile indiğinde Tenka sevinçle bağırmış ve ikisinin üstüne koşmuştu.

Takemichi bu hallerini görünce içten bir kahkaha atmıştı. Manjirou Takemichi koltuğa koyduğunda Takemichi hâlâ gülüyordu.

"Kaslı Winx perilerini ilk defa görüyorum."
Takemichi daha çok kahkaha atmaya başlarken Manjirou gülümsedi. Bu işten zar zor yırtmıştı.

"Ya bu haksızlık! Neden bu adam icy olmuyor ya! Ne güzel olurdu!"

Takemichi daha çok gülmeye başlamıştı. Tenka ise elindeki sopayı aldı.

"Anne keşke hasta olmasaydın! Bu abilerin aksine sana çok yakışıyor bu kıyafetler! Şunlara bak!"

Tenka elindeki asayı sallayarak Winx kostümü giyen bonten üyelerine tuttu.

"Winx kızlarının karnında böyle çizik çizik şeyler yok! Bunlarda var ama!"

"Velete karın kası da beğendiremiyoruz!"
Sanzu yapmacık bir sinirle konuşmuştu.

"Konuşma tekna! Şimdi göreve gideceğiz!"

"Evet tekna konuşma!"
Maichirou nun Tenka yı taklit etmesiyle Tenka sinirle abisine baktı.

"Ya abi!"

"Tamam tamam sustum."

"Tanrım evet çokkez insan öldürdüm ama bu sencede çok büyük bir ceza olmadı mı?"
Ran yukarı bakarak konuşmuştu.

Tenka elimdeki sopasıyla Ran ın karnını dürttü.

"Hadi göreve çıkıcaz!"

•••••••••••••

Aralıksız süren iki saat oyunun ardından üyeler bitmişti. Kıyafet giymeyen kişiler ise onlar izlemiş ve her saniye gülmüşlerdi.

Koko, Maichirou ve Kaichirou zaten kendini kaybetmişti. Takemichi kahkaha atarken Manjirou onu gülümseyerek izlemişti.

Şimdi ise çakma winx perileri Tenka dışında (o gerçek bir peri ona sorsanız öyle der) yorgunluktan bitmişti üstlerindeki kıyafet hâlâ duruyordu. birbirlerinin üstünde yatıyorlardı yorgunluktan.

Tenka ise onların en üstüne İzana nın karnına bacaklarını bağdaş kurarak oturmuş Rindou nun telefonuyla oynuyordu. Rindou ise Tenka nın onun telefonunu ne ara aldığını bile sormayacak kadar yorgundu.

Maichirou ayağa kalktı ve alkışladı.

"İşte gerçek winx perileri bı an acaba Winx in 1. Sezonunu mu izliyorum dedim o kadar gerçekçiydiniz ki!"

"Çocuk ayağa kalkarsam giydirim bu kıyafetleri sana."

"Ben o kıyafetleri çok giyim kaku abi. Sıra sizde. Yazık size."

"Takemichi senin evlat yetiştirme biçimine sokayım. Birisi piskopat oluyor, diğeri ne olduğu belli değil tek belli olan şey zeki olduğu diğeri, en beteri, en manyağı oluyor."

"Kalkın İzana sende söylenmeyi bırak. Yahakara çetesi gelecek toplantıya. Toplantıya bu kıyafetlerle gelmeyin sakın."

"He amına koyim bu kıyafetlerle gelcem kanatlarımı falanda çırpıcam arada bir. Masaya da çıkar uçarım bile belki ya."

Manjirou göz devirmişti. Kaichirou kafasını Takemichi nin omzuna koymuştu. Takemichi oğlunun saçlarını öptü.

"Takemichy seni de odana çıkartalım dinlenmen gerek."

Kaichirou kafasını kaldırdı. Takemichi elini Manjirou nun omzuna attı, Manjirou da bir elini Takemichi nin dizlerinin altından geçirdi, diğer elini de Takemichi nin beline yerleştirdi ve onu kucağına aldı.

Manjirou, Takemichi yi odasına çıkardı ve yatağına yatırdı. Sürülmesi gereken ilaçları vardı.

"Üstündeki kıyafetleri çıkarmam gerek."

••••••••••••

Ehe, şey ben bir bok yesem ne yapabilirsin ehe :)

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin