"Siz devam edin lavaboya gideceğim. İzninizle."Demiş ve ayağa kalkmıştı Kataru. Manjirou ise sadece ona soğuk gözlerle bakmıştı.
Kataru uzun koridorda yürümeye başladı. Köşeyi döndüğünde siyah saçlı birisi ile çarpmış ve siyah saçlı genç yere düşmüştü.
"Ku- kusura bakmayın!"
"Oh! Hayır ben özür dilerim yardım ister misiniz?"
Diyip elini uzatmıştı Kataru. Siyah saçlı çocuk Kataru nun elini tutmuştu. Kataru onu kendine doğru çekip ağaya kaldırdı. Genç ondan 10 santim falan kısaydı.
"Adınız nedir?"
"Ben Hanagaki Takemichi."
Takemichi elini hızlıca çekmişti. Kataru o zaman okyanus mavisi gibi gözleri gördü. Gözler parlaktı.
"Anne!"
Maichirou, Takemichi nin yanına koşup ona sarılmıştı. Takemichi gülümsedi ve Maichirou yu kucağına alınca Maichirou sinirle Takemichi ye baktı.
"Anne artık o kadar küçük değilim! Beni kucağına almana gerek yok!"
"Hâlâ küçüksün beyefendi."
Maichirou, Takemichi ye sarılmıştı.Takemichi, Kataru ya gülümsemiş ve ona el sallayıp koridorda yürümeye başladı. Kataru, Takemichi nin gidişini izlemişti.
Kataru nun kızaran yanakları ve yüzünde oluşan sadist gülümsemesine eşlik edende kısılmış gözleriydi.
••••••••••••••••••••
Takemichi göğüsündeki uyuyan Tenka nın yanağını öptü. Koltukta uzanıyordu Tenka da Takemichi nin kucağında uyuyordu.
Maichirou da Takemichi nin uzandığı koltuktuğa sırtını yaslamıştı yerde oturuyordu dizlerinini önüne çekmiş bulduğu bir kitabı okuyordu.
Kaichirou ise omzunu Maichirou ya yaslamış oda arada bir kitabın satırlarında göz gezdiriyordu.
Takemichi bir elini sarkıttı ve Kaichirou nun saçlarını okşadı. Sonra ise Maichirou nun saçlarını okşamıştı. İki çocuk sadece gülümsedi.
En sonunda Takemichi de uyuya kalmıştı. Maichirou kafasını geriye attı ve oda öyle uyuya kaldı. Kaichirou da kardeşinin omzunda uyuya kaldı.
Bonten üyeleri salona girdiğinde sessiz sessiz geçmiş ve bazıları diğer koltuklara oturmuştu.
Manjirou nun odaya girmesiyle herkes onun ne yapacağına baktı. İzana da Manjirou nun arkasından gelmişti.
"İzana sen Takemichy nin kucağındaki kızı götür ben Takemichy i götürürüm.
"Onların adını bile bilmiyorsun ne cidden berbat bir babasın-"
"Adı Tenka soy adı Hanagaki. En sevdiği meyve çilek. Çikolatalı sütü seviyor. Takemichi ve abileri yanında olmadığında huzursuz oluyor. Daha 2 yaşında 10 Ağustos ta da 3 yaşına girecek aslan burcu."
Diyip umursamadan İzana nın yanından geçti Manjirou. Bütün bonten üyeleri şok olurken Manjirou nun ise hiçbir şey umrunda değildi.
İzana dikkatlice Tenka yı kucağına aldı. Ran ve Rindou da ayağa kalktı ve ikizleri kucağına aldılar. Rindou Kaichirou yu Ran ise Maichirou yu kucağına aldı.
"Odalarına götürün."
Sadece başı ile onayladılar. Manjirou bir elini Takemichi nin dizlerinin altına diğer elini de Takemichi nin belinden geçirdi ve Takemichi yi kucağına aldı. Kafası sarkmasın diye kolu ile Takemichi nin kafasını göğüsünün üzerine yerleştirdi.
Manjirou merdivenlerden çıktı ve odasının kapısını ayağını kullanarak açtı. Takemichi yi yatağa yatırdı ve üzerini örttü. Takemichi nin üzerinde beyaz bol tişörtü çıkardı ve Takemichi nin göğüsün ordaki kabuk bağlamış yaralarda gezdirdi elini. Dirseğin yatağa yasladı ve kafasını da avcunun içine yaslayıp Takemichi yi seyretmeye başladı.
Eski hali şuan Takemichi yi görse ve ona bu kadar yaraları yapan kişinin kendisi olduğunu öğrense kendine lanet eder ve içi dışına çıkasaya kadar ağlardı. Sonra da büyük ihtimalle kendine zarar verirdi.
Manjirou eski haline dönmeyi isterdi çok fazla isterdi hemde ama ne yaparsa yapsın bu saatten sonra bir şey değişmeyecekti. Çünkü Manjirou da bunun farkındaydı Takemichi asla onu eskisi gibi sevmeyecekti, ona eskisi gibi gülümsemeyecekti, onu asla affetmeyecekti.
Manjirou düşündü. Eğer o gün Manjirou yı bıçaklanmasaydı o kadar acı yı çekmeseydi, şuan insanların acı çekmesinden zevk duyar mıydı?
"Her şeyimi elimden aldınız."
••••••••
Şimdi Manjirou ya da bir geçmiş yazıp sizi nasil ikileme sokuyorum izle mucizeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak
FanfictionManjirou, Takemichi yi cezalandırmıştı. Manjirou resmen Takemichi nin hayatını berbat etmeye yeminli gibiydi. Papa kitabı gibidir ama komik değildir. Olumsuz her şey burdadır.