50. Bölüm

463 51 44
                                    

Takemichi şokla savrulan Kazutora ya baktı. Manjirou, Takemichi nin önüne geçti ve hırlayan bir aslan gibi Kazutora ya baktı.

"Ölmek mi istiyorsun Kazutora?"

Kazutora elindeki bıçağı kavradı ve Manjirou nun üzerine koştu. Manjirou tek bir tekme darbesiyle Kazutora yı bayılttı. Manjirou arabaların üzerinden indi bütün herkes ona bakıyordu.

"Kavga bitti."

"Buna sen mi karar veriyorsun-"
Manjirou tek bir tekme darbesiyle Hanma yı da bayılmıştı.

"Kavga bitti."

••••••••••••

Manjirou ağzındaki doroyakisini yemeye devam ediyordu. Toman ın toplantı alanındaydı. Koltukta uzanıyordu. Draken de tekli koltuktaydı.

Souya odaya küfür ederek girmiş ve herkesin gözleri ona çevrilmişti.

"Bakın çok ciddi söylüyorum."

"Sinirin yüzünden okunuyor angry."
Chifuyu sırıtarak söyleyince Nohoya, Chifuyu nun kafasına bir tane geçirdi.

"Ya! Şu haitanai kardeşlerini yemin ediyorum sikeceğim! Özellikle Rindou denen piçi bir sikicem!"

"Ne yaptılarda sen bu kadar sinirlendin."
Draken meraklı bir şekilde sorunca Soruya pofuduk saçlarına saldırdı elini.

"Ne yapıcak! Şerefsiz 2 gündür peşimi bırakmıyor! Seni kavga ederken gördüm böyle devam ederse çok dayak yersin ağlatırlar seni dedi!"

"Sende diyemedin mi gerizekalı ben ağladığım zaman sikebiliyorum diye!"

"Diyemedim smiley!"

"Ağladığı zaman mı sikiyor?"
Mitsuya merakla Nohoya ya baktı. Nohoya ise omuz silkti.

İçeriye giren Takemichi ile Manjirou bütün dikkatini ona çevirdi. Takemichi geldi ve Chifuyu nun yanına oturdu.

"Nerdeydin Takemichy?"

"Baji kun ve Kazutora kun ile konuşmaya gittim Mikey kun."
Odadaki herkes dikkatini vermişti.

"Ne konuştun?"
Draken tek kaşını kaldırarak sormuştu. Takemichi gülümsemişti.

"Baji kun a toman ın 1. Bölüğü her zaman ona ait olacağını söyledim. Kazutora ya da her zaman bir toman üyesi olduğunu söyledim."

Odadaki herkes gülümsemişti. Manjirou ise kalbine ağrı saplanmıştı. Bu kadar masum bir insana cidden yapmadığını bırakmamıştı.

"Takemichy dışarı çıkalım mı?"

Manjirou nun sorusu ile Takemichi ilk başta şaşırmış ama sonra gülümseyip başını sallamıştı. Sanzu arkadan Manjirou ya ölümcül gözlerle bakıyordu.

Manjirou ayağa kalktı Takemichi de onun arkasından kalkıp ikisi dışarı yürüdü. Diğer üyeler ise sadece omuz silkmekle yetindiler.

Manjirou dışarı çıktığında yaz sıcağı ona vurmuştu resmen. Takemichi toman formasının üstünü çıkardı içinde beyaz kısa kollu bir tişört vardı.

"Mikey kun teşekkür ederim."

"Ne için?"

"Hayatımı kurtardınız."

"Hayır teşekkür etme. Asıl ben teşekkür ederim arkadaşlarımın hayatını kurtardın. Bir güneş kadar parlak bir okyanus kadar saf olduğun için de teşekkür ederim Takemichy."

Takemichi nin yanakları anında kızarırken Manjirou ise gülümsemişti. Takemichi kızaran yanaklarını gizlemek için kafasını çevirdi.

"Mikey!"

Kisaki nin ortamı bozan sesiyle Manjirou yumruk yaptığı elini sıktı. Bu herifi burda gebertmek istiyordu. Bu herif çok yaşamıştı.

Takemichi de Kisaki ye nefretle baktı. Takemichi, Kisaki den nefret etme sebepleri çok farklıydı ama Manjirou şuan bunu umursamıyordu.

Kapının önünde ellerini yumruk yapmış ve onlara nefretle bakan Sanzu dan ikisi de habersizdi.

••••••••••

Freak final verecek. Az kaldı. Kendinizi hazırlayın. Finali beğeneceğinize eminim. :))

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin