14. Bölüm

718 74 74
                                    


Manjirou, Takemichi yi masaya yatırmış ve boğazını sıkıyordu. Takemichi iki eliyle Manjirou nun onun boğazını sıkan elini tutuyordu çekmesi için.

"Sen kendini mi siktirttin Hanagaki söylesene?!"

"Sen sikince yetmiyor diye başkalarına da siktirttim Manjirou!"

Takemichi zar zor ama bağırarak konuşmuştu. Manjirou nun gözlerindeki karanlık Takemichi yi titretiyordu ama Takemichi geri adım atmamaya kararlıydı.

Manjirou eğildi ve Takemichi nin kulağına fısıldadı.

"Götün dümdüz olasaya kadar sikeceğim seni o zaman başkalarına yeter mi yetmez mi anlayacaksın."

Takemichi kaçmak için tepindi ve en sonunda Manjirou nun karnına tekme atıp onu geriye uçurdu.

Manjirou geriye uçtuğu da Takemichi rahat bir nefes aldı ve koşarak odadan kaçtı.

Manjirou beyzbol sopasını kavradı ve hızlı adımlarla odadan çıktı. Takemichi koşuyordu ama sessiz olmaya çalışıyordu. Çocuklarını bulup burdan gitmesi gerekiyordu.

Takemichi herhangi bir odaya girdi ve kapıyı sessizce kapattı. Odayı incelemek için etrafına baktığında ise Kisaki nin uyuduğunu gördü.

"Hassiktir."
Takemichi fısıldamasına engel olamamıştı. Etrafına baktı ve komidinin üstündeki tabancayı gördü.

Takemichi hiç düşünmeden tabancayı aldı ve cebine attı. Ne olur ne olmaz yani. Kapıyı hafif bir şey aralık bıraktı ve o aralıktan baktı. Manjirou nun sinirle oradan geçtiğini görünce resmen nefesini tutmuştu.

Manjirou oradan geçip gitmişti. Takemichi çıktı ve Manjirou nun arkasında baktı. Gittiğini görünce alt kata sessiz bir şekilde indi. Salonda kimse yoktu.

Odaları yavaş yavaş gezmeye başlarken Maichirou nun bağırış seslerini duydu.

"KARDEŞİMİ BIRAK SENİ PİS BÖCEK!"

Maichirou böceklerden nefret ederdi. O yüzden sevmediği herkese böcek derdi. Böcek kelimesi onun vazgeçilmez kelimesiydi.

Tenka ise sevmediği insana hakaret etmek yerine ısırırdı. Göz devirirdi, saçını çekerdi. Kaichirou ise çöp herif diye hakaret ederdi.

"VELET BİRAZ SAKİN Mİ OLSAN!"

"BANA BAK PEMBE BÖCEK KAİ Yİ BIRAK DEDİM!"

Kaichirou kaçmak için çırpınıyordu. Takemichi onlara daha dikkatli baktığında Rindou ve Ran ı da gördü. Sanzu ise çocuklarla uğraşıyordu.

Hiç düşünmeden onların yanına gitti ve silahı Sanzu nun kafasına dayadı. Maichirou resmen gözlerinden ışıltılar çıkararak bakıyordu Takemichi ye. Takemichi ye çok hayrandı. Fazlasıyla hayrandı.

"Haruchiyo sana günün en güzel tavsiyesini söyleyeyim çocuklarımdan uzak dur."

Ran tam sopasını çıkaracaktı ki Tenka Ran ın eline atladı ve kolunu ısırdı. Ran acı ile bağırmıştı. Ran elini Tenka nın düşmesi için sallıyordu ama Tenka havada asılıydı. Dişleri küçük olmasına rağmen çok acıtıyordu.

Maichirou da herkesin şokta olmasını fırsat bilmiş ve Rindou nun penisine tekme atmıştı. Rindou acı içinde eğildiğinde saçlarını çekmişti.

"Kaichirou yu bırak yoksa beynini dağıtırım."

Sanzu yavaşça Kaichirou yu yere bıraktı. Kaichirou, Takemichi nin arkasına geçmişti. Takemichi, Sanzu nun sırtına tekme attıp Kaichirou, Tenka ve Maichirou nun kaldığı odaya düşürdü. Rindou ve Ran da Takemichi nin silah zoru ile odaya geçmişlerdi.

Takemichi arkalarından kapıyı kapattı ve Tenka yı kucağına aldı. Kaichirou ve Maichirou etrafına baktı ve kimsenin olmadığını emin olduktan sonra kapıyı bulmak için yürümeye başladılar.

Takemichi kapıyı görmüştü. Takemichi ses çıkarmamak için sadece hızlı yürüyordu. Kaichirou ve Maichirou da koşmuyordu. Tenka da sesini çıkarmıyordu.

"Nereye gidiyorsunuz? Beraber gidelim."

Takemichi cebindeki silahı tuttu ve kafasını çevirecekken kafasına yediği sopa darbesiyle bilincini kaybetti.

Son duyduğu sesler Kaichirou nun acı içinde bağırışı. Maichirou nun ise göz yaşları içinde küfür etmesi. Tenka nın ise çığlık atarak ağlamasıydı.

••••••••

FreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin