Тара за пръв път стъпваше в Старата централа. И беше... изумена от мястото. Елеонор, носеща няколко чанти със себе си и раница, вървеше по дългия коридор. Мълчеше. Техекули беше убедена, че 'и даваше време.
А тя имаше нужда от такова. Малко преди да кацнат си беше сложила лещите, които скриваха очите 'и. Елеонор 'и беше казала, че няма от какво да се притеснява или срамува, но Техекули предпочиташе първата им среща да премине... нормално. Защото много добре знаеше как реагират всички- арийци и наследници, когато видеха... белега 'и.
Най- накрая спряха и Елеонор с лакът отвори една двукрила врата, извиквайки "Honey, I am home"?
Трима арийци се показаха иззад стената, а след това скочиха към тях, щастливи от появата им. Заобградиха ги, поздравяваха ги. Усмихваха сe. Едно от момичетата, с тъмна коса, взе торбите от ръцете на капитана.
- Здравейте, аз съм Техекули Езране, но за по- лесно може да ме наричате Тара- представи се пазителката.- И съм...
- Знаем- усмихна се чернокосото момиче с очила и подаде ръка.- Елизабет Полне.
- Лично ядосах баба ти. Сара Фидел.
- Никълъс Роул, приятно ми е.Изненадващо за Тара, беше посрещната от дружелюбни и усмихнати лица, и куп въпроси като "Нали нашата Елеонор не ти е създавала проблеми?", основно идващи от Ник. Както и "Тя е малко палава, все си навлича неприятности!" след което наследницата се засмя.
- Нося подаръци!- весело съобщи Елеонор, явно отклонявайки темата, и отвори една хладилна чанта. Към нея носеше и наелонова торба.- Сара, за теб Бри и две бутилки френско вино.- Сара си пое с голяма усмивка подаръците, остави ги на масата и отиде до бара, за да вземе чаши.- За Лиза съм взела барета. Ник,- той изглеждаше много развълнуван,- за теб има франзели и ей тази чаша от Мулен Руж. Не че съм ходила.
- Да ми беше довела една танцьорка! И все пак, благодаря!
- Ние не отвличаме хора, ако не си забравил. Джей, за теб- пазителят на Земният пръстен и ето този ключодържагел айфелова кула.- Изчурулика Елеонор, когато в стаята влезе най- добрият 'и приятел, унил и тъжен, като дъждовен облак. Разпери ръце и го прегърна силно. Той зарови лице в косата 'и, притискайки я силно към себе си, без да обръща внимание на нищо друго. Или новото попълнение.Маят тихо зашепна:
- Радвам се, че се върна, Фродо!
- Винаги, Сам!- отвърна също тихо наследницата и още повече го притисна към себе си. Имаше нещо, което му тежеше, и това сигурно беше свързано с бабата на Техекули. Потупа го по гърба два пъти, за да му напомни, че не са сами.
- А, значи за него момиче, а за мен не- сложи ръце на хълбоците си Ник.
- Какво ти става на теб?- сръчка го с лакът Сара, докато раздаваше чаши за вино.
- Права си, доколкото си знаем нашия пазител/ пряк наследник, на Джей няма да му е лесно!Джъстин пусна приятелката си и поздрави наследницата на Лемурий, а след това в ръцете му беше тикната чаша за вино. Все пак беше чул всичко и намери възможност да изгледа злобно Ник, който бързо вдигна защитнически ръце, твърдеейки, че не искал да обиди новодошлата.
- Кажи сега в колко затвора попадна, докато беше в твоя вариант на Ленчето, неочаквано приключение?- попита я Ник, докато Сарита му наливаше вино.
- Не съм.
- Чудо! Браво капитане, порастваш!
- Добре дошла в екипа, Техекули!- всички чукнаха чаши.
- Благодаря ви! В затвори не е попадала, доколкото знам, но Ели участва само в уличен бой пред заведение с арийци, а на следващия ден се гонихме с наемници.
- Звярът- поясни другата пазителка.
- Това всъщност не е ново- потвърди Лиза.
- Да. Тя има навика да се бие по клубове и на следващия ден да бяга от наемници- кимаше Сара.
- Това е болезнено... но вярно- съгласи се Елеонор, припомняйки си подобна ситуация от Маями. Сви устни в тънка линия и сложи ръце на хълбоците си.- Стига бе!
- Тя е взела и още сирена и салами!- извика с радост Никълъс, който ровеше в хладилната чанта.- Край с консервите!
- Та ти ги ядеш от три-четири дни!
- Имам нужда от истинска храна, жено- започна да опонира ариецът.
- Прощавай, че в супер модерната централа няма и супермаркет- вдигна ръце Елеонор, казвайки го с престорен глас.- Ще взема да го пусна като идея на ръководството.
- Ще свикнеш- намигна Сара на Техекули, докато гледаха спора на Никълъс и Елеонор. Лиза се опита да прекрати разправията, а Джъстин, който изглеждаше доста натъртен и посинен, се хвана за челото.Тара гледаше всички и нямаше как да не разбере защо на Елеонор 'и липсваше екипът 'и. И за миг обвини баба си, че я е лишила от това. Мигът бързо приключи, защото тя вече беше част от екип. И може би беше за добро, че не тя беше командирът. Едва ли би могла да постигне това... дори с арийци.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Елеонор и Кристалният череп
Детектив / ТриллерКак се очаква да продължим?! Мисията ни- провалена. Битката при Антарктическата централа- пълна с жертви. Вернучи е решен на всичко, за да намери и събере всички черепи. Ще изпрати всичките си наемни убийци, за да намери и пазителя на Земния пръстен...