51 глава

13 3 0
                                    

   Отдавна минаваше полунощ, Елеонор беше в една от тренировъчните зали и блъскаше боксова круша, с ясната идея, че не можеше да реши моралните 'и проблеми и душевно-сърдечни драми. Колкото и да се опитваше.

   Всеки добър командир трябваше да помогне на екипа си в мъките с древните текстове, и да си почива поне четири часа в денонощието. Цял ден всички бяха прекарали в библиотеката в търсене на текстове, а сега, когато спяха, се оправдаваше пред себе си, че достатъчно дълго е била в кома, че да спи повече.

  Това беше частично вярно.

   И ако преди не можеше да спи от кошмари, то сега от глождеща съвест. Не, то всъщност всичко си беше решено предварително, просто умът и сърцето 'и повтаряха едно и също като развалена грамофонна плоча, а на нея 'и беше писнало.

   Сега удряше бедната боксова круша припомняйки си всеки момент, в който Джейк 'и беше казвал че е красива. И тя се изчервяваше като домат.

   Джейк, Димитър или нито един от двамата (което беше най-вероятният изход). Димитър беше правилният избор. Атлант. И двамата бяха на високо ниво в ГНЦ. Той се държеше мило с нея. Изслушваше я и даваше съвети. Да, имаше нещо от онзи миг, в който се бяха видяли в Мароканската щаб квартира. Но то беше симпатия. Не беше страст! Не беше онова изгарящо чувство, което те възпламеняваше, обгръщаше и оставяше без молекула кислород в дробовете. То беше взаимна изгода. И той го знаеше. И тя го знаеше. Тя залъгваше сърцето си с него, а той нямаше нищо против.

   Започна серия от силни удари върху крушата, бързи, един след друг. Удари я по-силно. Крушата отскочи назад, залюля се, подемната сила и ефекта на махалото я поеха и тя се насочи обратно към наследницата. Елеонор отскочи встрани, а след това посрещна обратното движение с круше.

   Джейк от друга страна... Този път ритна крушата. Той беше пожар не само защото беше пироман. Беше като бутилиран сексапил. Като огромно количество страст в кутийка. Самоуверен. Умен. Опасен. Когато бяха заедно времето спираше, вселената се размиваше. Всеки път когато я докоснеше някой прекъсваше притока на въздух и здрав разум към нея. Тялото 'и настръхваше от удоволствие, искащо, копнеещо, молещо за още! Разговорите им бяха колкото предизвикателни толкова и... не беше сигурна как да ги опише. Мисълта за него предизвикваше в тялото 'и пожар. И онзи начин, по който изричаше "Черешке"! Беше като мъркането на котка! И всеки път, когато плъзгаше ръка по тялото 'и, спираше на корема 'и, точно където се стягаше възел на копнеж, и я притискаше към себе си. Все едно знаеше точно какво иска тя! Беше се влюбила в него още от онзи миг, в който той прекрачи прага на офиса на дон Индиго в Испания. Беше се влюбила в него в момента, в който срещна погледа му, който така и не се откъсна от нея!

Елеонор и Кристалният черепWhere stories live. Discover now