2 глава

36 5 0
                                    

   Всеки мускул от тялото му изнемогваше. Отдавна беше минал пределът си на натоварване. Бяха започнали и конвулсиите. Но не спираше.

   Миг невнимание, а може би не, и юмрук се стовари толкова силно в лицето му, че видя буквално звезди послед бялата светлина от крушката на тавана. Още един силен удар на коляно в далака му и ето ти металическия вкус на кръвта. Изплю.

   Не можеше да стои на краката си. Не беше сигурен дали това е земетресение или той самия. Падна на земята.

   Тялото му агонизираше. Тялото му го болеше. Успя да се види на огледалото на отсрещната страна на стаята- приличаше на парцал, използван за почистване на хирургично отделение. Чувстваше се също толкова жив.

   Пищенето в ушите му му подсказваше, че беше минал границата. Крайниците му тежаха. Лицето му беше подуто, в кръв. Но душата му! Болката, която изпитваше в душата си, не беше и налоповина от това, което изпитваше тялото му.

   Така беше по- добре. По- добре беше да се съсредоточи върху физическата болка, отколкото върху действителността.

   За тези няколко седмици я беше срещал два пъти. Не защото не искаше, а защото не можеше. Беше я срещнал веднъж в Маями. Сега я чакаше в заведение стил уестърн. Барът беше напълно автентично дървен, по стените висяха каубойски шапки и черепи на говеда. Вратата беше същия стил.

   Усети тръпка на вълнение. Барманът му наля едно голямо уиски. Обърна се към вратата и през нея влезе женска фигура. Светлината пречеше да се разпознаят чертите 'и. Но той знаеше коя е. Приятно вълнение го обвзе.

  Токовете на ботушите 'и тракаха по дъсчения под. Джейк започна да диша по- учестено с всяка нейна крачка, с която се приближаваше към него. Усмивка се разля по лицето му. Жената се намести на стола до неговия на бара, поръча си напитка, все едно не го забелязваше. Барманът на драго сърце изпълни поръчката 'и.

   Разкошните 'и червени устни се докоснаха до кехлибарената течност. Джейк проследи всеки сантиметър от силуета 'и. От шията 'и, докато отпива, до черните къдрици, които се плъзнаха от рамото 'и към гърба, и които му предоставяха още по- хубава гледка.

   Облиза устни.

   Неговата Черешка!

  - Ще излъжа, ако кажа, че не ми липсваш! Всеки миг!

Елеонор и Кристалният черепDove le storie prendono vita. Scoprilo ora