42. Bölüm: Beklenen Mektup

9 5 24
                                    

Kapım çalındı. Ali konuşmayı kesti ve bende soluklanmak için zaman bulmuş oldum. “Gel!” Asker içeriye girdi ve eğildi. Madalyaları sallanıyordu içeriye girip eğildi. “Kraliçem size bir mektup var.” Kafamı salladım ve elimi uzattım. Kemal abiye ihanet rüyamın ardından bir hafta geçmişti. Hala kimin kontrolde olduğunu çözememiştik.

Sağlam bir kaç sefer benim olduğumu düşünmüşlerdi. Kraliçelik giderek zorlaşıyordu. Geçen günlerde halkı gezmiştik. Herkesin içi artık rahattı. Vezirler başta olmak üzere herkes deli gibi Kaplidio'yu araştırıyordu. Çiğdem hep yanımdaydı. Arada uzaklara dalıp kendi kendine gülmeye başlıyordu. Mektuba şöyle bir baktım. Eclipse kralından. Kalbim sıkıştı ve nefesim kesildi.

Anında gözlerim doldu ve arkamdaki masaya yaslandım. Kafamdan aşağı kaynar sular dökülüyordu. Ali ve asker koşarak yanıma geldi. “İyi misiniz karaliçem?” Derin bir nefes aldım. “Bana Çiğdem'i çağırın.” Kafasını salladı ve asker dışarı çıktı. Ali'ye baktım. “Dışarı.” Kafasını salladı ve hemen dışarıya çıktı. Mektubu yavaşça açtım.

Ejderha kraliçeye,

Sevgili kraliçe. Sizi tebrik ediyorum. Yöneticilik vasfında beraber bulunacak olmamız büyük bir onur.

Size bildirmek istediğim şey, sevgili prenses kardeşiniz Çiğdem ile evlenmek istememdir. Umarım buna olumlu bir bakış sergilersiniz.
Eğer, sizin ve sevgili pek değerli prensesin cevabı olumlu yönde olursa, oraya detayları görüşmek üzere en yakın zamanda bir ekip yollama düşüncesi içerisindeyim.

Ayrıca cevabınız olumlu olursa, prensesin buraları görmesi için sizi sarayımda onur konuğu olarak ağırlamak istiyorum.

Sevgiler,
Eclipse kralı Harry.

Mektubu birkaç kez daha okudum ve kağıda iki elimde sıkmış öylece bakarken kapı açıldı. Kafamı kaldırıp içeriye giren Çiğdem'e baktım. Kemal abi de arkasından merakla girdi. Mektubu gösterdim ve buruk bir şekilde gülümsedim. Çiğdem koşarak geldi ardından mektubu heyecanla elimden alıp tek nefeste okudu. Yüzünde bir gülümseme yayıldı.

Kemal abi yumuşak gözlerle ona baktı ve kollarını açıp Çiğdem uzattı. Çiğdem koşarak ona sarıldı. Onun mutluluğunu görünce bir anda içime bir şefkat doldu. Gülümsedim. “Ona bir mektup yazmalıyız.” İkisi de kafasını salladı. Kemal abi, “Fakat Çiğdem saraydan ayrılamaz. Kaplidio'yu daha çözemedik.” Kafamı salladım. Çiğdem, "Ben Harry'e bir mektup yazarım.” Dedi.

Derin bir nefes verdim. Kemal abi gülümsedi. “Ben sizi rahat bırakayım da siz mektup yazın.” O odadan çıkınca masalara oturduk. Bir kağıt ve kalem aldım. Bu aklıma ikinci Umay'ın bana sürekli söylediği sözü getirdi.

Bu dünyadaki son kağıt ve kalem ne yazmak istersin? 

Alt dudağımı yaladım ve yazmaya başladım.

Eclipse kralı Harrye,

Teklifinizi uzun bir görüşme ile değerlendirdik. Kardeşimin ve benim cevabımız olumlu yönde.

Durdum. Çiğdem'e baktım. “Ne yazsam başka?” Mektubuma şöyle bir göz attı ve kalemi dudağına çarptırarak düşünmeye başladı. “Bu olayın, iki krallık arasındaki dostluk bağını güçlendirmesini umut ediyorum.” Yüzümü buruşturdum fakat dediklerini yazdım. Çiğdem devam etti. “Bazı kötü koşullardan dolayı şu anlık evlilik ile alakalı planları ertelemenin daha uygun olacağını söylemekten hüzün duyuyorum.”

Ben pek hüzün duymuyordum ama hadi neyse... Dediklerini yazdım. Çiğdem, “Kötü koşulları atlatınca beraber buluşmaktan büyük bir mutluluk duyacağım.” Dediklerini yazıp mektubu bitirdim. Çiğdem şimdi kendi mektubunu yazarken kapı önce bir kez tıklandı. Ardından hızla açıldı. Çiğdem'le dönüp kapıya baktık.

Son Bedel:3 (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin