4.7

69 8 48
                                    

Hangi grupların fandomundasınız arkadaşlar? (Tamamen merak)

En sevdiğiniz grup hangisi?✨👁️🤔

İyi okumalar----->>>>>

---- ----

Hyunjin VIP olan 1. vagon ile ikincisi arasındaki lavaboya girdiğinde kapıyı hızlıca kapatmaya çalıştı ama araya giren el kapıyı sertçe kavradığında kapı kapanmadı. Yutkunduğunda lavaboda biraz geriye çekildi. Kapının açılışını ve Triad'ın tüm ciddiyeti ile kendisini izlediğini gördü. Tren kalktığından beri 1. vagondaydı ve bir terslik olduğunu anlamış olmalıydı:

-"Bana bir açıklama yapmak ister misin?" Kendisi de lavaboya girdi ve vagondakilerin duymaması için kapıyı kapattı.

-"Ne?"

-"Neden trende kimse yok!? Görevlileri yemek istemek için çağırdım ama onlardan da gelen kimse yok!"

Hyunjin elinin tersi ile alnını sildiğinde karşısındaki koca cüsseli adama bakmak yerine eline bakmaya başladı. Polis ile yaptığı anlaşmaya göre Kim Taehyung'u bu vagona getirmesi gerekiyordu. Triad'a hayatını mahveden kişinin kardeşi oluğuna ikna ettikten sonra onu öldürmesini izleyecekti. Neden gelmiyorlardı!? 'Jungkook...' diye düşündü sinirlenmeye başlarken. 'Eğer beni kandırdıysan, seni geberteceğim...'

-"Bilmiyorum! Gerçekten neden kimsenin olmadığını bilmiyorum!"

Adamın iç çekerek iki elini beline dayadığını gördü. Kaslı kollarındaki dövmelere çarptı gözü. Her biri oldukça ürkütücü duruyordu. İşaret parmağını kendisine uzattığını gördüğünde ise bakışları yüzüne çıktı.

-"Bak...Hyunjin...Ben bu trene ailemi korumak için bindim. Park'ın başına gelenleri yaşamak için binmedim."

-"Aslında-"

-"Neden aynı şeyler olacak gibi hissediyorum!? Trene binenleri kontrol ettin değil mi?"

Elbette etmişti. Jungkook'a verdiği iki bileti hatırladı. Taehyung'u trende indirebilmek için. Onun gibi birinin nasıl da kendi işlerini mahvedebildiğine inanamıyordu. Triad'ın Park'ını polisin dediğine göre Tae öldürdüyse Triad için trene binecekti. Asıl avcı olmayı planlarken av yapacaktı Hyunjin onu.

-"Bir sus da dinle. Ailene bunu yapanı ayağına getireceğimi söyledim. Sadece biraz bekle..." olarak Taehyung olmasa da Triad'ın hoşuna gideceğinden emindi.

-"Bu trende mi?"

-"..."

-"Sana kontrol etmeni söylemiştim!"

Adamın hırsa kapıdan çıkmaya çalıştığını gördüğünde kolunu tutup geri çekti:

-"Sen gidemezsin!"

-"Neden!?"

-"Kim olduğunu bile bilmiyorsun. Sadece burada karın ve yeğenin ile kal ve onlara göz kulak ol!" Hyunjin birkaç saniye adamın karanlık bakışlarına baktı. Dudaklarını dişliyordu. "Ben sana getireceğim onu..."

--- ---

Yeonjun sırtını yasladığı duvarın soğukluğunu hissetmemeye başladığında başını öne eğdi. Önüne konan yemek tepsisine baktı.

-"Buna yemek mi diyorlar?" diye mırıldandı burnundan nefes verir gibi sinirden güldüğünde. Kollarını uzatıp, kendine çektiği dizlerine yasladığında bölmelerdeki pilav topunu ve çorbayı izledi. Gün geçtikçe daha da zayıflıyordu. Işık görmeyen nezarethanenin karanlık duvarları her geçen gün daha da üzerine geliyordu. Daha mahkemesi görülmediği için henüz nezharetanede kapatılmıştı. Eğer gerçek bir hapishaneye nakledilirse kendisine olacakları düşündükçe bayılacak gibi hissediyordu. Asla geri kurtulamazdı.

𝙈𝙧. 𝙑'𝙨 𝘽𝙪𝙣𝙣𝙮 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin