Pov: *Eda*
*2 lata później*
Właśnie świętowaliśmy osiemnaste urodziny Goopsa. Ostatni z grona naszych przyjaciół już jest pełnoletni. Dalej prowadzi zajęcia na temat ludzi i tym podobne. Willow pomaga blondaskowi z palizmanami i cóż... Układają sobie dobrze życie. Młoda Blight pracuje z Aladorem i Dariusem... A Luz... Wysyła listy, jednak bardzo za nią tęsknię. Powiedziała, że jak wróci to będzie miała niespodzianke dla Kinga.
- Zostaw krew! - usłyszałam krzyki Amity i Willow.
- To moja osiemnastka! - zabrałam mu butelkę.
- Nie. Raine trzymaj - podałam chłopakowi butelkę.
- Musisz się nauczyć pić to by się nie upić- Są mocniejsze trunki - dodała koleżanka Vee.
- Pokaż im
Zabawa dobrze nam mijała. Jednak w pewnej chwili wyszłam na dwór i spojrzałam w niebo.
- Oj Młoda... Nie wiesz jak mi ciebie brakuje
- Nie tylko tobie - dodał Raine a obok niego był King.
- Nie mogę się doczekać aż wróci! Chce mi o czymś powiedzieć lub coś mi da! A ja jej osiem, że staje coraz to silniejszy!
- Tak Młody... Będziesz się jej chwalił
- Spokojnie Eda. Jakby coś się działo to by wróciła - Raine przytulił mnie do siebie.
- Nie chce by ta moc ją zabiła...
- Będzie dobrze
Kolejny dzień. Praca. Nic się nie zmieniło. King dalej uczy się o swoich mocach a ja siedzę za biurkiem i ogarniam papiery. Raine mi czasem pomaga.
- Edo! Edo! - usłyszałam krzyki.
- Co!? O co chodzi!? - wychyliłam głowę.
- Collector! Jest w pracowni Aladora - i tam też ruszyłam z Owlbertem.
Wraz ze mną poszedł Goops i Raine. Na miejscu widziałam tego dzieciaka, korty chodził po różnych miejscach i szukał czegoś.
- Wiecie o co chodzi? - spytałam Dariusa.
- Szuka Luz i Kinga
- King zaraz będzie
- Gdzie Luz!? - widziałam, że był zdenerwowany.
- Nie mam jej u nas już długo a co się dzieje?
- Nie! Mówię gdzie jest!?
- Ale o co chodzi!?
- Archiwiści! Chcą tu przylecieć! Nie wiem jak wiedzą, że King żyje a człowiek ma moce tytana! Nie wiem naprawdę
- Wiecie co robią Archiwiści? - spojrzałam na innych.
- Oni zabija Kinga i Luz - gdy to powiedział spojrzałam przerażona.
- Co zrobiął!?
- Chce wysłać Kinga i Luz w miejsce gdzie będą bezpieczni
- A my?
- Was też ale sam nie dam rady... Potrzebuje tytana
- Ale chwila... Przecież twoje moce nie działają na tytanów - odparł Hunter.
- Bo tak jest ale ja jestem słabszy od nich... A Luz jest człowiekiem nie wiedźmą czy demonem - dodał Raine.
- Trzeba ją powiadomić!
CZYTASZ
What Now Luz?... |The Owl House
AdventureHistoria dzieje się po 2 sezonie. Trochę pozmieniam historię, która trwała w 3 sezonie, oczywiście to co było w serialu będzie w małych urywkach i także będę kontynuować ich historię. Będą tutaj shipy, które wystąpiły w serialu. Mam nadzieję, że wa...