Глава 4

76 8 0
                                    

Г.т. Ji

След разговора ни с Felix часа почна и след 40 мин. свърши. Така се изредиха и останалите часове до обяд. Това беше последния час преди голямото междучасие на обяд. Обикновенно то е за малките от училището, но днес имахме извън класни занимания. Така де и този час свърши и ние с Su отивахме към столовата. След малко стигнахме влезнахме взехме си по нещо за ядене и точно да започна да се оглеждам за Felix той ми помаха от края на столовата. Ние се запътихне към масата. След като стигнахме Felix започна да изгежда имена като сякаш ги чете по домова книга. Прекалено бързо изреди към 10 или повече имена. Не оспях да запомня нито едно име пък камоли да знам кой, кой е но казах моето име и седнах на един от свободните столове.

Г.т. Su

Когато стигнахме до масата Felix се опита да ни запознае с приятелите си но им изреди имената прекалено бързо. Не оспях да разбера как се казват, но знам че един ми привлече вниманието май беше Seungmin. Както и да е. Аз казах името си и Ji каза нейното седнахме на масата и започнахме да ядем и да си говорим. Поопознахме се но междучасието беше на края си, затова се разделихме и тръгнахме по стайте в който имахме извън класни занимания ( Извън класните са такива който всеки си е избрал една от бяколко алтернативи).
Така де аз трябва да отивам към библиотеката, защото съм записана в читателския клуб.

Г.т. Ji

След като се разделихме с Su аз тръгнах към стаята за рисуване. По пътя Hyunjin дойде и ме попита на къде отивам. Аз му отговорих че отивам в стаята за рисуване, а той ми каза че и той е натам. И ме попита дали искам да седне до мен.

Ji- да няма проблем даже ще се радвам.

Hyunjin-добре. Между другото не очаквах че ще запишеш рисуване.

Ji-ами очаквай неочакваното.

Hyunjin-от тук нататък ще знам. А и каде е приятелката ти?

Ji-Su ли?

Hyunjin-мхм.

Ji-тя записа четене.

Hyunjin-четене значи, а знае ли че и Seungmin ще е там?

Ji-ами най-вероятно скоро ще разбере.

Hyunjin-сигурно.

Г.т. Su

Отидох до библиотеката и влязох, вече се бяха събрали няколко човека. OMG! Добре но и Seungmin беше там а той е част от малкото неща при който не мога да седя нормално. Еми ще се свикна.

Seungmin-ол и ти ли си се записала с четене.

Su-да. Здрасти

Seungmin-здрасти. Е какъв вит литература харезваш да четеш.

Su-главно фантастика.

И така продължихме да си говорим, докато не дойде и госпожата. Тя ни каза да си изберем книга която всички да четем и че следващата седмица ще я обсъждаме. След това ние избрахме (просто си изберете книга по ваш избор) и започнахме да я четем.

Г.т. Ji

След като стигнахме до стаята и влезнахме. Седнахме на местата си и започнахме да си говорим неща свързани с рисуването. След малко господина дойде и се насабраха всички малко по малко. Господина ни каза темата (тема по ваш избор)
и ние започнахме да рисуваме. След като бяхме готови с рисунките видях как Hyunjin си подписва рисунката и го питах дали може да му изкопирам идеята с инициалите. Той ми каза че може и аз го направих. Стана много добре. След като свърши часа ние излезнахме аз отидох да чакам Su а Hyunjin тръгна на някаде. След като Su дойде и ние тръгнахме към вкъщи . Когато стигнахме пред къщите си видяхме че има писмо пред вратата. Какво е тва писмо?
Какво пише в него?

Това ми е четвъртата глава. Много се извинявам че не пуснах вчера две както бях казала но просто нямах време, затова днес няма да казвам че ще пускам две затова да.😊😿

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now