Глава 52

57 5 2
                                    

Г.т. Ji

След като се наядохме аз реших да си лягам, защото доста ми се спеше. Bang Chan ми показа стаята и аз влязох. Беше хубава. Легнах и веднага след това заспах.

Г.т. Bang Chan

Веднага след като Ji легна започнах да търся неща за семейството ѝ. Знаех някой неща за майка ѝ, но виобще не съм подозарал че може да има нещо общо с Hyunjin и семейството му. Пък кой знае може да е друга Song Eun Ae. Седях около 1 час и търсех информация главно за майка ѝ. Реших да си взема кратка почивка и да си направя кафе. След като кафето ми беше готово се върнах при компютъра.

*Skip time*

Нееее!!!! Как? Нее!!! Нещата се навързаха но... Как?? Мооже би това ще си остане за мен.. Как бих могъл да ѝ кажа и да разваля всичко. Няма шанс.

Продължих да търся и всяко нещо потвърждаваше повече и повече теорията ми. Която малко по малко се превръщаше в факт. Ноо търсенето ми трябва да свърши тук, защото вече беше 6:00 часа и трябва да връщам Ji при Hyunjin.

Bang Chan-Ji ставай трябва да те карам.

Ji- Мммм неее...

Bang Chan-Хайдее.

Ji- Още малко.

Bang Chan-Не неможее.

Ji- Няма да стана.

Bang Chan-Край. Нужно ли е да те разнасям.

Ji- Сприии спи ми сеее...

Bang Chan-Ще спиш е колата.

След това я свалих на първия етаж и взех набързо ключовете за колата. Вдигнах я отново и я сложих в колата и тръгнахме.

*Skip time*

Bang Chan-Стигнахме. Чао беше ми приятно. Накарай Hyunjin да ти купи телефон или си купи ти. И ми звънни.

Ji- Ъхх добре.

Г.т. Ji

Спи ми се толкова много. Ъххх дори забварих да питам Bang Chan дали е намерил нещо. Охх както и да е ще го оставя за после. Сега утивам да спъ. Веднага след като влязох се качих до горе и легнах при Hyunjin. И заспах.

*Skip time*

Hyunjin- Добро утро. Ставай днес имаме многооо рабора. Първо имаш да отидем да ти вземем картата. След това да ти натоварим нещатата и да се нанесеш тук след това на шофьорски курсове и от там каквото искаш.

Ji- Ммм да звучи добре*казах аз сънено*

А после усетих как Hyunjin ме вдига. И започва да ме носи.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz