Глава 41

67 6 0
                                    

Г.т. Su

*На суртинта*

Когато се събудих се изплаших като видях че не съм в стаята където бях затворяна до преди ден, но бързо се осъзнах и се успокоих. Видях часа(5:25) и станах. Няма да се къпя защото трябва да изглеждам както са ме видяли за последно. Дори и по зле. Облякох си дрехите от вчера и слязох. Там бяха двама. Единия беше момчето с  спокойното лице, а до него седеше друг, който беше много висок. (малее нз дали ша са сетите ако не следите xikers)
И двамата ми казаха добро утро и аз също на тях. След това високото момче ми подаде една чаша.

Seeun- Изпий го. Защо си станала толкова рано?

Su- И аз щях да питам това за вас.

Seeun-Аз попитах първи.

Su- Имам проблеми с съня. Вие?

Seeun-Аз обикновенно не съм толкова ранобуден, но днес се събудих и неможах да заспа.

Junghoon- Аз съм си така ранобуден.

Su- Ясно. Между другото не ви знам имената.

Seeun-Ол да вярно. Ами аз се казвам Seeun, а това е Junghoon.

Su- Приятно ми е.

Така си говорехме за някакви глупости. Junghoon всъщност е много мил и сладък. Изражението на ложеро му супер много подвежда.

*Skip time*

Вече беше към 11:00 часа и се оприготвяхме да отидем в един от парковете на Seoul. Там щяхме да направим размяната. Те ми обясниха плана и сега просто чакахме да стане 11:30 за да тръгнем. Срещата ни е в 12:00.

*През това време*

Г.т. Ji

Събудих се и Hyunjin беше заспал до мен. Щял да спи той на дивана. Опитах се да стана без да го събудя но не успях. Той се разбуди и започна да се върти.

Hyunjin-Офф бе защо си станала толкова рано.

Ji- Ти какво правиш тук.

Hyunjin-Ами тва е моето легло.

Ji- До но-.... Ох все тая. Аз отивам да си правя кафе ако искаш ще ти направя и на теб.

Hyunjin-Да ако може.

След това слязох долу. Видях часа и беше 6:24 . Започнах да правя кафетата. Реших да направя на Hyunjin това което аз пия. Моето кафе е най- нормално американо. Направих две чаши и започнах да пия от моята докато чаках Hyunjin да слезе. Не след дълго той слезе. Беше сънен и едвам се домъкна до стола на бар плота. Взе си кафето и отпи.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora