Глава 17

63 6 0
                                    

Г.т. Felix

Докато си гледах телевизия в хола чух някъкво счупване на нещо стъклено. Шумът дойде от стаята на сестра ми кадето сега спеше Ji. Реших да не я закачам защото често чувам такива неща. Но този път нещата бяха различни. След като чух счупването чух и смях който ми беше познат но в същото време и не достатъчно познад за да съм напълно съгурен. Заслушах се и чух главоте. Изплаших се да не направят нещо на Ji и реших да проверя. Качих се горе и точно да вляза в стаята чух изстрел, а не след дълго чух и пищетенето на Ji, но чух и друго момичешко пищетене. Веднага влязох в моята стая взех си пистолета и отидох в стаята на сестра ми. Влязох и заварих Ji и още двама седящи и гледащи през прозореца. Насочих писролет към един от непознатите.

Felix- Обърни се веднага. Докато не съм ти напълнил главата с куршуми.

След това той се обърна. И това беше Seungmin. Той какво прави той тука. След това и момичето до него се обърна и това беше Su.

Felix-Добре само аз ли незнам какво се случва?

Ji-и аз незнам, но отвън има прострелян човек лежащ на замята неподвижен. И май умира затова ако можа да му помогнем и после да се обесняваме.

Felix и Seungmin-Добре.

Г.т.Ji

След това Seungmin и Felix излязоха от стаята.

Su-Ще ми обясниш ли защо гаджето ти има пистолет.

Ji-Ще ми обясниш ли защо ти и твоето гадже бяхте в стаята.

Su и Ji *в един глас*- Не ми е гадже.

*Пак двете в един глас*- ЗНАМ.

Felix*вика от долу*-Ji,Su елате бързо.

Ние се затичахме на долу по стълбите и заварихме на входа Felix да държи безжизнения човек.

Felix- Обади се на 119 (номера за спешни случаи в Южна Корея)

Аз послушах и се обадих. Те казаха че ще дойдат скоро.

Ji-казаха че идват.

Felix-Ji стой при него и го дръж в съзнание. Seungmin пръдържай му раната. Su ела с мен да вземем нещата за първа помож.

Всички освен Felix-Добре.

След това аз отидох до човека и започнах да го питам разни неща.

Ji-Ехо чуваш ли ме. Ако ме чуваш кимни.

Той кимна.

Ji-Добрее...сега те попитам как се казваш. Искам да ми отговориш.

???-К-казвам се Y-Yechan.

Ji-Добрее. Каде учиш.

Yechan-Sunhwa High School (името на нашето училище)

Ji- Добре а ще повярваш ли че и ние улим там.

Yechan-Т-так...

След това главата му се отпусна на една страна.

Ji-FELIX БЪРЗООО ИЗГУБИ СЪЗНАНИЕ.

Не след дълго Felix и Su се върха. Felix хвана някакви неща и започна да шие раната. Правеше всичко така сякаш знае какво прави и го е правил много пъти. Имах толкова много въпроси. Но не му беше сега времето. След като Felix заши раната. Преместихме Yechan на легло. След 5 мин. дойде и линейката. Обяснихме на докторите какво е станало и те го взеха. Ние тръгнахме с колите на Felix и Seungmin. Не след дълго стигнахме. Влязохме в болницата и чакахме да излезе някакъв доктор за да го питаме. След малко излезе доктор който ни каза че Yechan е добре и ще се вързанови до два или три дни. Също ни каза че ще можем да го видим след час.

Е хораа това е 17 главааа. Ако има грешки...миии ша има грешки. Извинявам се за което. Bye guys 👋!!!

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now