Глава 42

51 7 5
                                    

Г.т. Ji

След това излязохме от къщата на Hyunjin и се качихме в колата. Bang Chan караше докато ние обсъждахме плана. Той беше прост. Просто трябва да оправя документите за наследството и да преместя паритекойто наследявам от нейните карти в моя. След това да изтегля нужната сума. Звучеше лесно, но дали щеше да бъде. Дано.
Не след дълго бяхме стигнали до къщата ни. Влязох набързо за да взема най- пълната и още няколко карти. Тя имаше много. Взех и личната ѝ карта и тръгнахме към банката.

*Skip time*

Вече бяхме пред банката. Ние с Hyunjin влязохме и отидохме на едно от местата. Пред нас имаше добре облечена жена. Обяснихме ѝ каво се е случило. Не истинската история разбира се. Казахме ѝ че просто е починала и аз няследавам част от притежанието ѝ. Тя ни насочи към кабинет на третияетаж. Ние се качихме и не след дълго намерихме кабинета. Влязохме и там седеше отново добре облечена жена, но очевидно по млада.

Жената- Разкажете ми за какво става въпрос.

След тези думи аз започнах да ѝ разказвам същата история която разказах и на първата.

Жената- Разбирам. Ще ми трябват личните данни на майка ви и ако имате карта на нейно име.

Ji- Да имам и двете.

След това подадох личната и дебитната карат. Тя започна да прави неща на компютъра и не след дълго проговори.

Жената-Е добре виждам че е написала наследството си преди месец.

Ji- Преди колко.

Жената- Преди месец. Дори може да се каже месец и половина.

Ji- Ол ами добре.

Жената- Така тук виждам всички пари с който разполага. Наистина сте били богато семейство. Така добре ще преместя това с което разполагате в ваша карта, но тя ще бъде готова до седмица.

Ji- Но на нас ни трябват парите сега.

Жената- Ами опасявам се че няма как да стане по бързо.

Ji- А има ли начин да изтегля част от тях сега.

Жената-Да естествено. Можете да изтеглите от нейна карта.

Ji- Добре. Половин милион моля.

Жената-В брой?

Ji- На чек също става.

Жената-Добре няма проблем?

След това тя продължи да прави нещо. Написа сумата на един чек и аз се подписах.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now