Г.т. Ji
Bang Chan-Е аз си тръгвам.
Hyunjin- Добре.
Bang Chan- А! Ji тук ли оставаш?
Ji- Незн-
Hyunjin- Да.
Bang Chan- Доообре. Еми чао.
Hyunjin- Лека.
След това Bang chan излезе и тръгна. Чудя се Hyunjin защо иска да сме в къщата му. Незнам защо, но на мое място нямаше да приемам хора просто така. Е естествено ако двете или една от тях не са добра компания. Това е негово решение и без това нямам думата така че... Просто ще си мълча.
Hyunjin-Какво ще правим сега?
Ji- Може би филм.
Hyunjin-Да звучи добре. Но аз избирам.
Ji- Добре.
Ji- Ох Su кога ша излиза от тая баня и аз искам да се изкъпя.
Hyunjin-Качи се горе.
Ji- Ол ами.. незнам. Аз просто не искам да ти навлизам в личното пространство.
Hyunjin-Но ти не ми влизаш в личното пространство. Качвай се спокойно.
Ji- Ами добре.
След това се качих и влязох в стаята му. Влязох в банята и се изкъпах на бързо. След като излязох се оправих и се облякох.
Ji- HYUNJINNN имаш ли сешоар.
Hyunjin-Слез долу е.
След това слязох долу и там седеше Hyunjin с сешоара в ръка.
Hyunjin- Е ето.
Докато казваше тва аз отидох да го взема. Хванах го, но не успях да го взема. Дръпнах по силно но той не го пускаше. Докато все още държах сешоара той го дръпна рязко и аз политнах към него. След секунди се озовах в хватката му. Охх тоя човек ще ме убие.
Hyunjin-Знаеш ли много обичам да прегръщам някой. За жалост хората покрай мен или не обичат като цяло или просто необичат да прегръщат мен.
Ji- Може ли да ме пуснеш.
Hyunjin-Както и да е.
След това ме пусна, но вече не беше този Hyunjin който ме прегърна. Сега беше унил дори мога да кажа тъжен. Трябва да направя нещо. Не искам да го гледам така.
Седнах до него и просто го гледах.
Hyunjin-Какво има. *каза тъжно но и загрижено той*
Ji- А аз не нищо! Просто се замислих.
Hyunjin- Ходи да си издухаш косата че ще настинеш.
VOUS LISEZ
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
AléatoireРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.