Глава 32

62 7 2
                                    

Г.т. Ji

На сутринта се събудих и навън беше тъмно. Погледнах към часовника който имаше Hyunjin на нощтното си шкафче и беше 7:32. Беше приятно да знам колко е часа след толкова дни в който знаех само тъмно и светло. Hyunjin все още спеше. Преди бях забелязала че идват когато вече е светло така че сигурно ще дойдат по късно. Исках да стана, но когато понечих да ставам Hyunjin проговори.

Hyunjin-На къде?

Ji- Ами за да си облека мойте дрехи.

Hyunjin-Остани с мойте и лягай.

Ji- Дообре.

След това се върнах отново в леглото. Той ме прегърна но аз го избутах.

Ji- Господине ако някой ви види какво правите ще сте на салами.

Hyunjin-Никой няма да види.

Ji- Все пак недейте.

Hyunjin-Защо защото ти не искаш?

Ji- Може би просто е неправилно да си мислиш че ще съм като в затвора тук и в същото време ще ме прегръщаш.

Hyunjin-Добре няма.

След това се обърна с гръб към мен и може би заспа. Аз също се опитах да заспа, но не успях. След около час Hyunjin ме събуди. Явно бях заспала все пак. Беше вече облякън и ми каза да ставам защото скоро ще дойдат другите. Аз станах и започнах да се събличам.

Hyunjin-Не не не... Остани с мойте дрехи.

Ji- Ами ако ме видят с твой дрехи.

Hyunjin-Аз за това ще им кажа.

Hyunjin-Между другото днес ще разпитваме Su надявай се да говори.

Ji- Ами добре.

След това Hyunjin ме заведе до моята стая и затвори след мен като ми каза чао.

След 15мин.

Г.т Bang Chan

Днеска ще разпитваме оная и ако ни даде адреса ще отидем тям. Така сега кой ще я разпитва.

Felix-Ами аз предлагам I.n.

Han- Да и аз за него си мислех.

I.n- Ам добре аз ще съм.

Bang Chan-Добре. А кои че дойдат с мен до адреса ако го даде.

Lee K- Аз искам.

Hyunjin-И аз.

Seungmin-Аз и вчера казах.

Bang Chan-Добре значи Lee know, Hyunjin и Seungmin.

Bang Chan-Добре аз отивам да видя как е Changbin през тва време я разпитайте тая.

Г.т Неутрален

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Место, где живут истории. Откройте их для себя