Глава 29

65 7 5
                                    

*Skip time*

Г.т Ji

Минаха вече няколко дена от както сме тук. През тези дни Han се грижеше за мен, като ми даваше вода, храна и хапчетата ми. Също така Su ми каза че Changbin е правел същото като за нея.
Наистина съм много благодарна, но исках да си тръгна. Сега беше светло на вън предполагам че беше около обят и някой отвори вратата на стаята помислих че е Han затова се усмихнах и надигнах глава. Там не седеше Han. Ми онзи. Hyunjin или нещо подобно му беше името.

Hyunjin- Защо се усмихваш така?

Ji- За да има нещо в стаята което да изглежда добре.

Hyunjin- Добре. Накарай тъпата ти приятелка да говори моля те.

Ji- Не говори ли?

Hyunjin- Не не говори. Затова съм тука.

Ji- Добре, но без да я видя нищо не мога да ѝ кажа.

Hyunjin-Ще те развържа, но няма да ходиш никъде защото иначе ще направя така че да не можеш да ходиш като цяло.

Ji- Ммм... Добре но искам някой друг да ме обслужи с развързването. На кратко не искам да ме типаш.

Hyunjin-Жалко че не искаш да те пипам. Ако нямах работа щяхме да сме двамата. Сладка си. Жалко че някой ден ще те убия.

Ji-Не бих тръгнала с теб. И все още искам друг да ме обслужи.

Hyunjin-Добре след малко ще дойде друг. *Каза леко раздразнен*

След това излезе, и не след дълго влезе Felix.

Felix- Е сега по добре ли е?

Ji- Да.

Felix- Hyunjin ми разказа как си го отрязала.

Ji- Виж Felix знам че не трябва аз да се извинявам, но все пак извинявай за това с сестрите ти.

Той дойде до мен и започна да ми развързва ръцете.

Felix-Не съм тук да говорим, но ще ти кажа че всички тук имаме причина по която да сме тук. И извинението ти се приема.

След това ми до развърза ръцете и ме хвана за едната като започна да ме дърпа на някъде.

Ji- Felix хванал си ме за раната.

Felix-Ох извинявай.

Ji- Няма нищо.

След това ме вкара в някаква стая до сушт като тази в която бях, но имаше два стола един срещу друг. Felix излезе, а аз седнах на единия стол и зачаках. След няколко минути Seungmin влезе хвърляйки Su на земята и тряскайки вратата на излизане. Аз веднага станах и отидох до нея. Тя беше все още вързана.

Ji- Su Добре ли си?

Su- Да добре съм.

Ji- Защо не са те развързали?

Su- Незнам Seungmin ми казаха че неможе аз го питах. Незнам защо сме тук. Ти знаеш ли. Ji ще останем тук завинаги!!

Ji- Няма да останем тук за винаги. И аз ги помолих да се видим. Трябва да им кажеш това което те питат защото заплашиха че ще наранят и двете ни.

Su- Но те искат да предада майка ми. Ji аз не мога да я предада просто така.

Ji- Su по добре ли е ние да си патим. Тя избяга когато бяха хванали и двете ни, а ние сега ще я пазим?

Това е новата глава. Сама се напрягам като я пиша вие като я четете напрал не ва мисля. Е дано ви хареса и ако има грешки има грешки.

BYEEEEE...

23:29 часа


The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now