Глава 55

56 6 2
                                    

Г.т. Ji

След като всички ми казаха "чао" и аз казах на всички тръгнахме.

Hyunjin-Е сега до мола?

Ji- Мхм.

Hyunjin-Ок.

След това тръгнахме към мола. Не след дълго бяхме там. Влязохне и аз се засилих към телефоните. Знам че Hyunjin има IPhone 13 (bro на далече сме от реалноста в момента ма както и да е) затова реших и аз да си взема такъв.

*Skip time*

Вече излизахме от магазина с току-що купения ми телефон и слушалките който просто купих, защото защо да не.

Hyunjin- Сега къде.

Ji- На горе за Starbucks.

Hyunjin-Добре.

След това се качихме горе и отидохме до Starbucks за да си купим нещо. Вътре видях Yechan (he is baaaack) (anyway) и веднага се забързах към него.

Ji- Yechaaan!!!

Yechan- Ji? Оле от колко много време не съм те виждала. Къде сте всички? След около две седмици свършва срока пък вас още ви няма.

Ji- Аз и Su направихме така че да ходим само на изпити и др. без да ходим на училище. А пък момчетата просто ги мързи.

Yechan- Защо ви няма увас. Винаги като мина не свети дори и една лампа.

Ji- Няма да казваш на никой, но аз живея в Hyunjin а Su в Seungmin.

Yechan- Да не би да си заедно с Hyunjin? Ами Su.

Ji- Ъххх ще ми се! Пък за Su незнам.

Yechan-Ясно.

Hyunjin- Какво правите бе?

Yechan-Ол нищо говорим си.

Hyunjin-Ji взех ти Macha дано да ти хареса.

Ji- Харесва ми вече съм я пила. Благодаря!

Yechan- Дай ми номера си и ще ти пиша по-късно че нямам време и трябва да тръгвам.

Ji- Добре.

След това му дадох телефона ми.

Ji- Чао.

Yechan-Чао. Чао Hyunjin.

Hyunjin- Мхм..

След това Yechan тръгна.

Hyunjin-Ако ти пиши ми кажи. И не си пиши с него.

Ji- Защо?

Hyunjin-Много си вре носа.

Ji- Щом казваш.

Г.т. Hyunjin

Докато копувах напитките ги чух. Даааа... Чух всичко. Добре де подслушвах ги. Тва момче знае повече от колкото показва. И от къв зор ша иска на Ji номера. Ми ако не иска да го даде. Ми ако АЗ не искам тя да го дава. Как може.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now