Г.т Ji
След като ми дадоха храна аз започнах да ям. Han излезе, но Hyunjin остана. Седеше и ме гледаше. Не разбрах какво иска затова го питах.
Ji- Искаш ли нещо?
Hyunjin- Не аз просто седя. Не може ли?
Ji- Може стой си.
Hyunjin- Добре.
След това продължих да ям. Не след дълго вече се наядох. Hyunjin видя това и дойде. Взе чинията и излезе. Бях развързана, затова реших да се разходя. Обиколих стаята и отново седнах.
*Skip time*
Вече беше тъмно навън. Предполагам че беше късно , защото ми се спеше. Всички си бяха тръгнали. Аз легнах на земята и се опитах да заспя. Вече се бях отнесла, когато чух шум по коридора. Нямаше как да са те, защото чух как си тръгнаха с колите, затова автоматично се изправих и започнах да се оглеждам за нещо с което може да се защитя ако се опита да ме нарани. В стаята нямаше много опции. Взех стола и се заслушах в стъпките. Те се приближаваха все повече и повече докато не стигнаха пред вратата на стаята ми и спряха. Изплаших се още повече. Хванах още по здраво стола и бях готова да удрям ако влезе. Чух как пъха ключ в ключалката, но не успя да отключи. След секунди отново пъхна ключ навярно друг. За жалост с този успя да отключи. Отвори вратата а аз замахнах, но спрях когато видях кой е.
Ji- Hyunjin?
Hyunjin-Човек да дойде за добро, а ти да го посрещнеш така. Ц ц ц.
Ji- От къде да очаквам че ще дойдеш през ноща тука.
Hyunjin-Стига си се обяснявала и идвай.
Ji- Къде? Няма да ми направиш нищо нали? ПОМОЖЖ...
След този крясък Hyunjin ме заби в стената и запуши устата ми.
Hyunjin-Шшш... Няма да ти направя нищо лошо. Бъди по тиха.
Аз само кимнах в знак на съгласие, а Hyunjin махна ръката си от устата ми и хвана моята, като ме задърпа.
Ходихме доста малко. Стигнахме до някаква стая, а Hyunjin си извади ключовете и я отключи. След това отново ме задърпа на вътре.
Hyunjin-Е това е моята стая. Тук си за да се наспиш.
Ji- Защо го правиш? Искаш ли нещо от мен?
Hyunjin-Нищо не искам. И го правя защото ти напрактика не си виновна че майката на Su е наш враг.
YOU ARE READING
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
RandomРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.