Глава 9

66 7 0
                                    

Г.т. Su

7:00 сутринта. Току що алармата ми извъня.Не ми се ходи на училище,но ще отида само от любопитство. Много искам да разбера какво за бога се е случило че Ji в момента да спи в Hyunjin. Както и да е скоро ще разбера. Оправих се за училище.

Облякох това:

Взех си снакс за закуска и тръгнах към училище

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Взех си снакс за закуска и тръгнах към училище.

*През това време*

Г.т. Ji

Събудих се в някаква стая. Станах и отидох до хола. Hyunjin вече беше станал и направил кафе.

Hyunjin-Добро утро.

Ji-добро утро и на теб.

Hyunjin- пий си кафето. След като го изпиеш ще отидем до вас да се оправиш и след това ще отидем да закусим някъде.

Ji-добре.

След това продължих да си пия от кафето.

След около 10 мин бях изпила кафето си и се качих горе да си взема дрехите. Взех ги и слязох долу в стаята в която спах да се облека. През това време Hyunjin също се беше облякъл. Ние излязохме и отидохме до унас с колата.

Г.т. Su

Ходих към училише когато почнах да усещам че някой ме следи. Започнах да ходя по бързо без да се обръщам. Ходих сравнително бързо и не спирах да усещам че някой ме следи. Най-накрая любопитство ми надделя и реших да се обърна.

???-Здравей

Su-ол ти ли си. Здравей. Мислех си че някой ме следи.

Това беше Seungmin.

Seungmin-е аз просто ходя зад теб защото незнаех дали искаш да ходиш с мен.

Su-защо просто не пита. Искарах си ангелите.

Seungmin-за другия път ще знам .

И така продължихме да ходим в мълчание докато бе стигнахме до училище там си казахме "Чао" и всеки тръгна към стаята си.

Г.т. Ji

Поканих Hyunjin унас и се качих горе да си избера дрехи

Избрах това:

Като за набързо избрани дрехи биват

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Като за набързо избрани дрехи биват. Така де пооправих си и косата и слезнах. Там Hyunjin се беше загледал в рафта на който имаше наши снимки.

Hyunjin-била си сладко бебе.

Ji-мм да предполагам. Както и да е хайде да тръгваме,защото съм гладна.

Hyunjin-добре.

След това тръгнахме с колата към някакво кафене в което Hyunjin бил ходил преди. Докато пътувахме някой звънна на Hyunjin.

*В разговора*

???-оправи ли си документите.

Hyunjin-не съм все още.

???-кой чакаш. Аз ли да ти ги оправям.

Hyunjin- ще си ги оправя.

???-добре знаеш плана нали.

Hyunjin-да не съм толкова тъп да не запомня нещо което повтори 100 пъти.

???-както и да е. Е аз ще затварям имам работа.

Hyunjin-чао.

*Край на разговора*

Ji- кой беше.

Hyunjin-не е важно. Е пристигнахме.

Бяхме спряли пред едно много хубаво кафене, но аз немога да си затворя очите. Какъв беше тоя разговор който Hyunjin проведе че толкова се изнерви. Изглеждаше като домат беше смешен, но бях прекалено объркана за да се смея на нещо такова пък и ще се ядоса още повече. Затова просто си замълчах.

Влязохме в кафенето и седнахме на една маса. След малко сервитьорка дойде с минюта. Ние разгледахме.

Аз си избрах английска закуска. А Hyunjin си избра някакв вид торта.

Поръчахме и не след дълго дойдоха. Наядохме се и излязохме качихме се в колата и потеглихме.

След 10 мин пристигнахме в училище когато слязохме от колята Hyunjin естествено събра погледите на момичетата и доста от тях не бяха доволни че излизам от неговата кола. Както и да е малко ревниви кифли са ми най малкия проблем. Сега ще трябва да се обясбявам на Su. Ах тази жена някой ден ще ме убие.

Това е 9-та глява знам че под всяка глава едно и също пиша но така е надяван се дави е харесала.🥟🐶

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now