Глава 38

58 6 3
                                    

Г.т. Ji

Обикаляхме мола в опит да намерим Su, но нея я нямаше. Търсихме в всеки магазин. Минахме по няколко пъти тези който и бяха любими, но без резултат. След като бяхме обиколили мола около 5 пъти аз се изморих.

Ji- Hyunjin уморена съм може ли да седнем за малко.

Hyunjin-Разбирам те, но нали си на ясно какво ще стане ако се приберем без Su.

Ji- Но ние обиколихме мола няколко пъти и нея я няма.

Hyunjin-Няма как да се предадем.

Ji- Hyunjin вече почти е 22:30 а мола затваря в 23:00.

Hyunjin-Добре ще се обадим на другите и ще им кажем че ще останете унас за днес. Те няма да имат проблем предполагам. На сутринта ще започнем пак да я търсим. Така става ли?

Ji- Да. *казах аз с насълзени очи и треперещ глас*

Hyunjin- Олл не не плачи. Сега за какво.

Ji-Нищо просто ме е страх за Su. Ами ако сега и правят някви гадни неща.

Hyunjin- Ще я намерим обещавам ти. Сега хайде да се прибираме че след малко ша ни заключат в мола.

Ji- Ха-ха добре хайде.

Опитах се да си скрия тъгата, защото видях как на Hyunjin му стана гадно кагато щях да се разплача. Сега ходихме към изхода на мола.

Г.т. Hyunjin

Стана ми изключително тъпо за Ji затова реших че ще я разведря. Реших че ще си направим movie night.

Hyunjin-Е какво ще правим унас.

Ji- Незнам аз мисля да си лягам за да може да имам енергия за утре.

Hyunjin- Еее стига де. Аз мислех да гледаме някакъв филм и да ядем пуканки.

Ji- Ами добре след като искаш. *каза все още тъжна тя*

Hyunjin-Хайде усмихни сеееее... Хайдеее.

Тя не се усмихна и аз реших че ще я принудя. Бутнах я в страни и се обърнах към нея като и се изплезих и започнах да бягам. Тя тръгна след мен, но тогава аз се обърнах на зад и спряд рязко, а тя не успя да спре толкова бързо и се блъсна в гардите ми като паднахме. И тогава се усмихна, но не само даже се разсмя.

Hyunjin-Ето толкова ли беше трудно.

Ji- Тъпак.

След това се изправи и взе торбите с дрехите.

Ji- Айде че найстина ще на затворят.

Hyunjin-Добре. Обаче посмей да свалиш усмивката от лицето си.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Место, где живут истории. Откройте их для себя