Стигнахме до Lia и останалите и Lia веднага му се лепна. Беше като муха за мухоловка.
Lia- Здравей аз съм Lia.
Hyunjin- Здравей ти вече знаеш, но аз съм Hyunjin.
Lia- Е нека пийнем нещо.
Su- Навита съм.
Ji- Аз да питам има ли нещо като график, знаеш с някакви игри и други.
Lia- Не но имаме всичко нужно да започнем която и да е игра. Може би по късно ще пойграем.
Ji- Супер.
След това отидохме до бара и поръчахме пиене.
Lia- Е Su как се запозна в Seungmin.
Seungmin-В училище.
Lia- Олл училищтна любов. Тя е най-сладка.
Su- Мхмм така си е.
И двамата изглеждаха много нервни, но не от притеснение а от ярост. Тия двамцата ако днес не се сдобрят ще ги набия. И аз ще съм тази която ще ги сдобри. Му хахахах....
Докато седяхме там телефона ми звънна. Аз казах че ми звънят и се оттеглих като намерих една от баните и влязох. Беше Bang Chan.
Вдигнах замо за да чуя цяла патардия покрай него.Bang Chan-Хейй извинявай че звъня но всички други са в самолетен режим щот са тъпи. Е звъня ти да ти кажа че ще пратим Han вътре когато сме готови. Просто като го видиш да идва тва значи че сме се оправили и може да си пиете и празнувате на спокойствие. Han сигурно ще иска да остане с вас, но внимавай като се напие откача. Прасто не му давай да пие много и всичко ще е добре.
Ji- Добре. Късмет. Чао.
След това му затворих и излязох от банята. Тръгнха към бара но от далеч видях че само Felix е там. Отидох до него и взех чашата си от бара.
Ji- Каде са другите.
Felix-Хъмм нека видим. Su е до тоалетна, Seungmin е на вън до колата и Lia повлече Hyunjin до къхнята за чашки за шотове защото ще играем на бутилка,а аз съм тук "да те изчакам да се върнеш". И какво ти каза Bang Chan.
Ji- Идвай.
Felix- Къде?
Ji- Кухнята. И как знаеш че Bang Chan ми е звънял.
Felix-Видях от телефона ти. И защо утиваме в кухнята.
Ji- За да им " помогнем" с носенето на чаши.
Falix- Защо не искаш да останеш на саме за малко с "гаджето ти " ли . *каза подегравателно той*
Ji- Ол я тихо.
Felix-Добре де. Ма така и не разбрах какво е казал Bang Chan.
Ji- Каза че когато Han влезе значи са се измъкнали с парите и можем да се отпусне.
Докато се усетя бяхме стигнали до кухнята. Влязохме и там бяха Lia и Hyunjin. Наливаха Soju(не помня как се пише) в чашите за шотове и ги слагаха на подноси. Говореха си и се смяха. Отстрани изглеждаха сладко. Хммм..толкова че да отида и да и разбия главата.
Felix-Трябва да останеш мила *прошепна ми той* .
А след това ми хвана ръката. Понякога се чудя какво е станало че толкова сладки и мили хора да са в Мафията.
Lia- Хей какво си правите вие тук.
Ji- Идваме да помогнем с носенето на таблите.
Lia- Олл много мило. Елате да наливате да стане по бързо.
Ji- Добре.
След това отидохме и започнахме и ние да наливаме. Наблюдавах как Hyunjin тайничко си взима по една чашка и си я изпива. И нямаше да го оставя така. Да ми се напие тука аааа ма ха.
Ji- Hyunjin тва е на всички не е за теб. Ша са напирш преди да е започнала играта.
Hyunjin- Добре де.
След това продължихме да пълним е поне докато не ни свършиха чашите.
Lia- Е мисля за сега че толкова едостатъчно. Ще взема още един пакет с чаши и още алкохол и ще започваме. Вие вземете таблите.
След това ние с Felix и Hyunjin взебме таблите и излязохме като ги оставихме на една голяма маса. Махнахме дивана който беше до масата а Hyunjin все един микрофон който беше там и каза на всички че ще има игра на шише. Няколко хора се събраха от който бяха Seungmin И Ji, Yechan и някви други. През това време Lia дойде с още чаши и алкохол и една празна бутилка Soju с която щяхме да играем. Тя все микрошона от Hyunjin и заговори...
Lia- Така вие знаете правилата, но аз да ви кажа. Това не е с предизвикателства а с целувки. Към които се падне дъното и началито на бутилката те се целуват. Ако откажат и двамата пие ако единия откаже само той пие. (Пак си ги измислям някви .-.)
След това всички се събраха в кръг и играта започна.
Ся ша ва оставя да гадаетееее.... Не бе няма утре ще пусна пак. Извинявам се за това че не пускам и че има грешки нооо такъв е живота имам да крада от банката за да мога да си поръчам P1harmony албум и ако по случайност не се върна други ден да знаете че съм в затвора. 😐😀✌😭😂... Баййй баййй!!
VOUS LISEZ
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
AléatoireРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.