Г.т. Hyunjin
Добре не обичам да подслушвам но го направих. Незнам много за какво се говориха Ji и Su но беше разгорещен разговор или поне от страна на Ji . Чух как ще разбие на някой главата и че някой ще се целува. Така и не разбрах а ние трябваше да тръгваме така че реших да тръгна към дивана и така и направих, докато Su не изкрещя "КАКВО".
Г.т. Ji
Видях как Hyunjin седи и гледа объркано към нас. Боже! От колко време седи там? Да не е чул нещо от казаното от мен? Божееее какви ги набърках пак? За мое щастие той пристъпи към нас и седна на дивана без да казва и дума, а Su продължаваше да крещи в истерия.
Hyunjin-Защо Su вика?
Ji- Защото ще е с Seungmin.
Hyunjin-И какво му е лошото?
Ji- Скарани са.
Su- НЕ! НЕ СМЕ СКАРАНИ . НИЕ ДОРИ НИКОГА НЕ СМЕ СЕ СДОБРЯВАЛИ ЧЕ ДА СЕ КАРАМЕ! ПРОСТО ТОЙ Е ГЛУПАВ ДА СИ МИСЛИ ЧЕ ЩЕ СЕ ПРИСЪЕДИНИМ КЪМ ВАШАТА ТЪПА ГРУПА И НЕ СПИРА ДА МИ ГИ НАГОВАРЯ НЯКВИ!
Ji- Може би не е толкова зле да се успокойш докато някоя вена не се е пукнала. Ще издържиш една вечер покрай него. Дори няма какво толкова да правите двамата. Просто ще кажете ако ви питат и това е. И аз не съм добре, но го гледай от добрата страна ще сме двете и ще се забавляваме.
Hyunjin-Ъмм извинете, но някакъв проблем ли имаш че ще си с мен?!
Ji- Олл аз не ти казах. Няма да сме двамата. Аз съм с Felix тази вечер. Ти трябва да си новото бъдеще гадже на " принцесата". *казах с гняв в гласа*
Su- Нека тръгваме!
Hyunjin-Добре. Между другото изглеждате много добре.
Докато излизахме телефона ми извибрира. Bang Chan ми беше пратил адреса.
Точно тогава Seungmin ми звънна.
*В разговора*
Seungmin-Изчакайте идвам да взема Su.
Ji- Уууу ще я взимаш!
Seungmin-Bang Chan ми каза.
Ji- Ох добре добре. Се с тва са оправдаваш.
След това му затворих.
Ji- Трябва да изчакаме Seungmin да вземе Su.
Hyunjin-Ок.
Su- Защооо??? Божее спаси ме.
Ji- Секи от нас тук знае че искаш да си при него! *прошепнах и аз в ухото*
KAMU SEDANG MEMBACA
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
AcakРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.