Глава 56

62 6 1
                                    

Г.т Hyunjin

Беше рано сутринта. Още слънцето не се беше показало, когато чух звъненето на телефона ми. Обърнах се към нощното шкафче и взех телефона. Видях името на номера който ми звъни и... Това беше Bang Chan. Вдигнах му и...

*В разговора*

Bang Chan- Имаме много работа а вие си спинкате! Ставай имаме мисия днес. Перфекна е. Ще можем и да вземем Su , но трябва не ние да я караме, а Ji да говори с нея. Елате на мястото за да ви обясним за мисията и още подробности свързани с Su! БЪРЗО!!!

*Край*

Дори не ме остави да кажа нещо. Оххх апък беше толкова добра сутрин.

След това станах в седнало положение на леглото и погледнах към Ji. Тя спеше толкова сладко. Но трябва да я събуждам.

Hyunjin- Ji трябва да ставаш.

Ji- Олллл неее!!! Защоооо??

Hyunjin-Имаме мисия.

Ji- Чакай! Ти какво ми правиш в стаята? *каза с все още не отворени очи*

Hyunjin-Само да ти кажа че ти си ми в стаята не аз в твойта.

Ji- Така ли*стана и се ококори тя*Олеее!! Извинявай.. Аз просто съм заспала неволно. Ти... Ти трябваше да ме събудиш да си отида ящв стаята!!

Hyunjin-Аз не исках.

Ji- Ол ами добре тогава. Вече съм будна ела за кафе.

Ji- Таа за каква мисия говореше.

Hyunjin-Трябва да оъидем при другите за да разберем.

Ji- Ол ами добре. Нека си направим кафе и ще тръгнем после.

Hyunjin-Съгласен!

След това отидохме в кухнята. Аз седнах на един от столовете, а Ji започна да прави кафе, бе след дълго кафето беше готово. Изпихме го на бързо и си седнахме на дивана в хола за момент за да си направим нещо като план за деня.

Hyunjin-Е аз мисля да не ядем тука ами да вземем храна за там.

Ji- Добре. Значи оправяме са тръгвМе минаваме за храна и веснага при тях че да не почнат да мрънкат.

Hyunjin-Съгласен!

Слес това се пръснахме по стайте си за да се оправяме. Аз влязох и си взех бърз душ и си облякох това:

 Аз влязох и си взех бърз душ и си облякох това:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang