Глава 39

67 8 3
                                    

Г.т. Ji

На вратата долу се почука. Ние с Hyunjin се спогледахме и тръгнахме на долу по стълбите.

Ji- Hyunjin ами ако е този който е взел Su и идва да вземе и мен.

Hyunjin- Не е сигуно че някой я е взел,а ако са я взели и това е той няма да разбере че си тук. Качи се горе и се скрий в стаята ми. Ако е някой непознат и пита за теб ще го отпратя.

Ji- Добре.

След това се качих горе. Влязох в стаята му и заключих. След това отидох и пуснах завесите.

Г.т. Hyunjin

Отново се почука. Аз отидох до врата и взех пистолета, който седеше в малкото шкафче до входната врата. Заредих го и отворих.

??? -Добър вечер.

Hyunjin-Добър вечер бих ли ви бил полезен с нещо.

??? -Всъщност да. Търся момиче на около 17-18 години, 168 сантиметра кистеняво-черна коса. Казаха ми че може би вие ще знаете къде би могла да е.

Hyunjin-Вие дадохте определението на почти всяко момиче в този град. Може да е всеки. Аз съм виждал много такива.

??? -Тя има приятелка на нейните години. И ходи с едни момчета на който имената незнам.

Hyunjin- Пак ви казвам момичето което търсите не се отличава по нищо от повечето момичета тук.

??? -Добре тогава няма да имате проблем да остана увас за малко.

Hyunjin-Ма господине чакайте малко. Няма как да пусна непознат унас просто така.

??? -Чуваш ли сега момче. Това момиче ми трябва. Знам че я познаваш и по добре ми кажи къде е защото ще пострадаш.

Hyunjin-Аз пък мисля че трябва да си вървиш. Познавам много такива. Буквално повечето от половината момичета в училище отговарят на това описание. Така че ходи за зелен хайвер колкото си искаш, но се разкарай от дома ми. Ясно.

??? -Ще си тръгна за сега, но не си мисли че ще те оставя на мира.

Hyunjin-Добре. Чао.

След това тряснах вратата пред лицето му. И погледнах през шпионката. Той все още седеше там. Сякаш чакаше нещо да се случи. Поседя така към минута и тръгна. Веднага щом си замина аз се качих горе за да видя Ji какво прави. Влязох в стаята и я видях да седи оплашено срещу вратата. Когато отворих явно я стреснах, но видя че съм аз и се усмихна.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Место, где живут истории. Откройте их для себя