Г.т. Su
Малко след като Ji излезе да взима снаксове майка ми се прибра.
Su-Здравей мамо.
Su-li-къде е Ji.
Su-отиде до магазина за снаксове, защото ще гледаме филм.
Su-li-добре аз излизам да взема пощата от пощенската кутия.
Г.т. Ji
Бяхме пред къщата ми и точно кагато казвах чао на Bang Chan майка ми излезе от къщата. Когато ме видя се стаписа. Тази жена за пръв път ли ме вижда? Тя съвсем не се беше стаписала заради това. Беше се стаписала заради Bang Chan. Но защо? След като повярва на очите си тя крясна.
Su-li-JI веднага в къщата
Ji-но защо крещиш
Su-li- веднага се махай от този до тебе и влизай в къщата за да не идвам аз да те прибирам.
Ji-добре но защо така остро реагираш той ми е просто приятел.
Su-li-А чи и приятел ти бил ти изобщо знаеш ли кой е той или само му знаеш името и вече си приятелка.
След тези думи погледнах към Bang Chan който просто седеше с безчуствен поглед.
Ji-Ще ти пиша после
Bang Chan - добре сега чао
Ахх този човек се държи странно.След като Bang Chan си тръгна майка ни не спря да истерясва и крещи може би към десет пъти ме пита дали знам кой е той след това влезнахме вкъщи и майка ми каза да викна Su и да слезна. И аз го направих викнах Su и слезнахме там майка ми си беше направила кафе. Ние седнахме до нея на дована. И тя започна да ни пита разни неща.
Su-li-Така сега като за начало. Защо беше с него.
Ji-той беше в магазина и се видяхме и той предложи да ме изпрати и аз приех.
Su-li- Su ти познаваш ли го
Su-да
Su-li-а с някой от училище говорите ли си.
Ji-да
Su-li- с кой
Ji-с него ,Felix и приятелите му
Su-тай също е от на Felix птиятелите.
Ji-да
Su-li-Добре стига колкото повече говорите толкова повече ми пада пердето.
Ji-защо реагираш толкова остро. Не искаш да имаме приятели ли? Да станем като теб ли? Отговори ми.
Su-li-не имайте си приятели но си подбирайте добри приятели. НЕ ПРИЯТЕЛИ С ДУСИЕ ПО ДЪЛГО ОТ СПИСАКА С УЧЕНИЩИ НА УЧИЛИЩЕТО ВИ.-отново започна с крещенето.Su-как така с дусие
Su-li- о милите ми те нищо незнаят за приятелите си. Ще ви оставя да разберете сами. Само казвам внимавайте.
Ji-ти намаш право да критикуваш нашите приятели при положение че ти даже нямаш.
Su-li-не ми говори така.
Ji-иначе какво?
Su-li- или ще спрете да се виждате и приятелите си и като цало ще спрате да сте приятелки с тях или ще ви изключа от училището и ще ви сабера всичко: устройства, въжможноста да излизате от вкъщи като цяло ще направя така че да няма как да се социализирате.
Ji- ти нямаш право да ми казваш какво да правя.
Su-li-о напротив имам.
Ji-на твое място майка ми щеше да ми даде да имам приятели.
Su-li- САМО МАЙКА СИ НЯМА ДА НАМЕСВАШ ЧУВАШ ЛИ.
Ji- Ол защо защото може би това което казвам е истина така ли
След тези думи тя ме одари. Беше звучен и болезнен шамар.
Su-li-казах ти да не я намесваш.
Ji-мразя те искам. Понякога искам ти да си на мястото на мама а мама да е тук.
След това се качих горе и се заключих в стаята си. След малко Su дойде и се опита да ме накара да отворя вратата.
Su- Ji виж отвори и ще поговорим.
Това е 6-та глава надявам се да ви хареса 😊.
BẠN ĐANG ĐỌC
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
Ngẫu nhiênРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.