Глава 48

51 5 0
                                    

Hiii аз съмм тук за васс мили моййй... 💀💀💀

Г.т. Ji

След цялата тая разправия в край на сметка тръгнахме към къщата ми. Бръхх... Тоз човек да не ма взима за робот. Аз не мога да карам, как така ще карам.

*Skip time*

Вече бяхме пред унас. Влязохме и аз се качих горе и започнах да се оправям. Знам че трябва да бъда облечена по "разголено" така да се каже, затова така се и облякох.

Обличането разголено не е едно от любимите ми неща, но нямах избор

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Обличането разголено не е едно от любимите ми неща, но нямах избор. Нося поли, но такъв вид рокли не са моето нещо. Седях вече около 1час затова реших да сляза. Когато слязох Hyunjin си беше направил кафенце и си пиеше.

Hyunjin- Кой ти проми мозъка?

Ji- На мен?

Hyunjin- Не съм очаквал от теб това.

Ji- Ъм извинявай, но ще продължаваш ли да съдиш дрехите който и без това не харесвам.

Hyunjin- Изглеждаш добре. *каза докато ставаше и тръгваше към вратата*

Аз го последвах и не след дълго тръгнахме. Бях си взела пистолета въпреки че все още ме е страх да го ползвам. Но това никой не го знае.

*Skip time*

Вече бяхме пред къщата. Беше най нормална богаташка къща. Не беше лъжа че съм виждала такива само по филмите, но това е подробност. След като слязохме от колата утидохме към камиона кадето бяха другите и купищата им техника. Те ни дадоха микрофини. И играта започна. Може би аз съм по богата от повечето тук, но се чуствах като някоя беднячка. Може би е защото не съм свикнала да съм около толкова хора който убеждават другите че са богати.(сещате са. Нали??)

Партито започна след минути и не след дълго господина заради който сме тук дойде и започна да говори някакви си неща. Между другото Hyunjin беше облечен уникално. (Bruhh немога да намеря outfit който ми харесва) , затова през повечето време го зяпах докато тоя си говореше някви неща.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now